درگيرِ عشق درگيرِ عشق .

درگيرِ عشق

معرفي رشته مهندسي كامپيوتر

معرفي رشته مهندسي كامپيوتر


مهندسي كامپيوتر رشته‌اي است كه به طراحي و ساخت اجزاي مختلف رايانه مي‌پردازد و اهميت زيادي دارد. هدف اين رشته تربيت افرادي است كه در زمينه تحليل، طراحي، ساخت و راه‌اندازي دستگاه‌ها و مجموعه‌هاي سخت‌افزاري جديد، بررسي و شناخت مجموعه‌هاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري موجود، نگهداري، عيب‌يابي و تعمير و اصلاح و توسعه فعاليت كنند. طراحي، شبيه سازي، فرآوري، پردازش، سنجش، آموزش و ويرايش تمام مفهوم‌هايي هستند كه با بيشترين دقت و در كوتاه‌ترين زمان‌ در برنامه‌هاي نرم‌افزاري رايانه انجام مي‌شوند. لذا هدف از اين رشته تربيت نيروي متخصص براي انجام امور فوق است. اين رشته در كشور ما نيز اهميت بسيار داشته و تا مقطع دكتري تدريس مي‌شود. مهندسي‌ كامپيوتر در مقطع‌ كارشناسي‌ داراي‌ دو گرايش‌ سخت‌افزار و نرم‌افزار و آي‌تي (فناوري اطلاعات) است‌.

تفاوت علوم كامپيوتر و مهندسي كامپيوتر


هر دوي اين رشته ها شباهت هاي زيادي با هم دارند؛ اما آن چه كه اين دو را از هم متمايز مي كند، اين است كه در مهندسي كامپيوتر تمركز بر روي جنبه هاي عملي استفاده از كامپيوتر است، اما در علوم كامپيوتر مباحث تئوري بيشتر بوده و به رياضيات نزديك تر است.

توانايي هاي فارغ التحصيلان


فارغ التحصيلان اين مقطع توانايي هاي زيادي دارند كه مي توانند مشكلات زيادي را حل كنند. از جمله ي اين توانايي ها ميتوان به موارد زير اشاره كرد.

1- بررسي و شناخت نرم افزارها و سخت افزارهاي جديد و به كارگيري آن ها

2- بررسي كمبودها و نيازهاي نرم افزاري و سخت افزاري بخش هاي صنعت و خدمات و تدوين نيازهاي آنها، امكان سنجي و تعيين ابزار و نيروي انساني لازم براي رفع كمبودها

3- تجزيه و تحليل سيستم هاي كوچك و متوسط نرم افزاري و سخت افزاري و ارائه راه حل مناسب براي اجراي آن ها

4- طراحي مجموعه هاي كوچك و متوسط نرم افزاري و سخت افزاري و توليد طرح هاي اجرايي براي آن ها

5- اجراي طرح هاي كامپيوتري، نصب، آزمايش و آموزش آن ها

6- پشتيباني و نگه داري سيستم هاي نرم افزاري شامل شناسايي خطاها، رفع خطاها و افزودن امكانات جديد به سيستم ها

7- عيب يابي كامپيوترها و سيستم هاي كامپيوتري و رفع عيب ها

8- شناسايي فنون جديد طراحي و ساخت رايانه و ارزيابي و به كارگيري آن ها

همه ي اين توانايي هاي هم به كارشناسان نرم افزار و هم سخت افزار مربوط مي شود، اما روشن است كه كارشناسان نرم افزار در محدوده مسائل نرم افزاري توانايي بيشتري دارند و برعكس كارشناسان سخت افزار در محدوده مسائل سخت افزاري از توانايي بيشتري برخوردارند.

فارغ التحصيلان رشته كامپيوتر


مهندسي كامپيوتر علمي اساسي و مهم در دنياي ديجيتال است. فارغ التحصيلان رشته كامپيوتر قادر هستند كه در شناخت و نحوه عملكرد، طراحي و ساخت، نگه داري و پشتيباني و تحليل هر يك از سخت افزار و نرم افزار هاي رايانه اي و سيستم هاي نرم افزاري و سخت افزاري فعاليت نمايند.

علاوه بر اين بررسي كمبودها و نيازهاي سيستم هاي كامپيوتري و همچنين نصب، اجرا و آزمايش را هم مي توانند انجام دهند. تمامي موسسات دولتي، ادارات، وزارتخانه ها و شركت هاي كامپيوتري بازار كار اين رشته محسوب مي شوند.

در رشته مهندسي كامپيوتر افراد پس از كسب مهارت و دانش كافي جذب اين موسسات شده و همچنين مي تواند به عنوان كارآفرين در بازار شركت داير كنند و خدمات كامپيوتري ارائه دهند كه البته به اين شكل باعث جذب نيروهاي جوان و متخصص اين حوزه و اشتغال زايي خواهند شد.

http://gg.gg/1309xr

https://bit.ly/3J1cJzE

https://did.li/yIL5q

https://mub.me/s7mg

https://t.ly/BhxWg

http://s.ecmaps.de/YRGxd

https://cutt.ly/69qxcky

https://is.gd/AHHI5K

https://shrtco.de/wWbG64

https://9qr.de/wWbG64

گرايش هاي مقطع ليسانس


رشته مهندسي كامپيوتر در مقطع كارشناسي داراي دو گرايش سخت افزار و نرم افزار است كه در مقطع كارشناسي تفاوت زيادي با هم ندارند.

گرايش سخت افزار


شامل فعاليت هاي آموزشي، پژوهشي و صنعتي در خصوص قطعات، بردها، تجهيزات و در نهايت سيستم هاي كامپيوتري در مقياس هاي مختلف است.

گرايش نرم افزار


هدف اين گرايش آموزش و پژوهش در زمينه زبان هاي مختلف برنامه نويسي، سيستم هاي عامل مختلف و طراحي انواع الگوريتم ها مي باشد.

بازار كار، درآمد و حقوق


با پيشرفت علم هر روز نياز به متخصصان رايانه بيشتر احساس مي شود. كه اگر افراد با پشتكاري باشند با مشكل بيكاري رو به رو نمي شود. مخصوصا مهندسين نرم افزار فرصت هاي شغلي زيادي دارند و براي كاركردن نياز به امكانات و تجهيزات زيادي ندارند. فارغ التحصيلان اين رشته سريعا جذب بازار كار مي شوند. حتي دانشجويان دو سال آخر اين رشته نيز مي توانند وارد بازار كار شده و فعاليت كنند. براي اين افراد امكان كار در شركت هاي توليد كننده قطعات و دستگاه ها و مراكز صنعتي توليدي بسيار فراهم است و از نظر سطح درآمدي هم با توجه به دانش و پشتكار شخصي در حد قابل قبول و ايده آلي قرار دارند. از طرفي با توجه به استفاده روزافزون از شبكه اينترنت زمينه كار در اين موضوع نيز بسيار مهياست.

توانايي هاي مورد نياز براي مهندسي كامپيوتر


اين افراد بايد رياضي‌ قوي‌ داشته‌ باشند و توانايي‌ در زمينه‌ فيزيك‌ هم داشته باشند. همچنين‌ لازم‌ است‌ كه‌ فردي‌ خلاق‌ باشد تا بتواند مسائل‌ را از راه‌حل‌هاي‌ ابتكاري‌ حل‌ كند. راه‌ حل‌هايي‌ كه‌ كمترين‌ هزينه‌ و بهترين‌ كارايي‌ را داشته‌ باشد.

توانايي علمي


اين افراد بايد سخت كوش و با پشتكار باشند زيرا رشته رايانه رشته پويايي است و هميشه بايد اطلاعاتش به روز بوده و به دنبال فراگرفتن مطالب جديد باشد. مهندس رايانه بايد رياضي و فيزيكش قوي باشدو خلاق باشد تا بتواند مسايل را از راه هاي ابتكاري حل كند.

منبع:

www.pjmi.ir

https://www.party.biz/forums/topic/88222/when-choosing-the-quality/view/post_id/593981

https://michelledaigle.liveeditaurora.com/blog/2016/02/06/patience-pays

https://supportlab.granicusideas.com/ideas/build-nft-virtual-reality-marketplace-like-decentraland?page=2

http://poredak.netfreehost.com/poredak-post-4632915.html#4632915

https://jagdverband.23video.com/bundesjagertag

https://www.tripadvisor.com/Profile/pjmiirp

https://www.4shared.com/u/uwTEGj8b/hicew33434.html

https://disqus.com/by/pjmiir1082/about/

https://www.ted.com/profiles/39828495/about

https://www.pjmi.ir/instagram-free-download-sites/

https://worldغير مجاز مي باشدplay.net/member/1103199


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۲:۵۳ توسط:sam موضوع:

بهترين روش براي يادگيري زبان اسپانيايي

بهترين روش براي يادگيري زبان اسپانيايي

b6_c80w.png

بهترين روش براي يادگيري زبان اسپانيايي

بهترين روش براي يادگيري زبان اسپانيايي

زبان اسپانيايي چهارمين زبان پر طرفدار در جهان است كه توسط 580 ميليون نفر كه 7.6 درصد از جمعيت جهان را تشكيل مي دهد، صحبت مي شود. هر روز تعداد فزاينده اي از افراد از جمله افراد حرفه اي كه با شركت هاي اسپانيايي كار مي كنند، اين زبان را ياد مي گيرند. برخي ديگر مشغول يادگيري اسپانيايي به عنوان يك سرگرمي جديد هستند. بسياري از كودكان هم در دوران مدرسه ، اسپانيايي را به عنوان زبان دوم ياد مي گيرند. طبق گزارش اداره مقررات صلاحيت ها و آزمون ها (Ofqual)، تعداد دانش آموزاني كه گواهي عمومي آموزش متوسطه يا GCSE اسپانيايي را در سال 2020 دريافت مي كنند، 5 درصد افزايش يافته است كه بيشترين افزايش در بين زبان هاي خارجي مدرن به حساب مي آيد.
امروزه، تعداد زيادي از مردم براي يادگيري زبان از طريق برنامه هايي مثلDuolingo ، Babbel و Memrise اقدام مي كنند. مزيت اين برنامه ها اين است كه به كاربر اجازه مي دهد تا كلمه نوشته شده را ببيند و همچنين به تلفظ آن گوش دهد. مثل هر زبان خارجي، براي اسپانيايي هم مبتديان بايد با يادگيري اصول اوليه شروع كنند تا بتوانند در يك مكالمه ساده از كلماتي مثل سلام، خداحافظ، لطفا ، متشكرم، متاسفم، بله، نه، چه كسي، چه چيزي، چرا، كجا استفاده كنند. در اين مطلب از پروان آكادمي مي خواهيم بهترين روش براي يادگيري زبان اسپانيايي را معرفي كنيم.

 

يادگيري زبان اسپانيايي براي فارسي زبانان چقدر طول مي كشد؟

طبق جدولي كه موسسه معتبر FSI ارائه داده است زبان اسپانيايي بعد از زبان هاي چيني و ژاپني (سخت) در رده زبانهاي متوسط براي يادگيري قرار دارد. اگر زبان انگليسي يا فرانسوي را بلد باشيد، با روزانه ? ساعت وقت گذاشتن روي زبان اسپانيايي حدود ?? ماه طول مي كشد كه به سطح متوسط برسيد.

 

بهترين روش براي يادگيري زبان اسپانيايي

نكته كليدي اينجاست

مطالعاتي بر روي تكرار واژه‌هاي اسپانيايي نشان داده‌اند كه تقريبا 1000 واژه اسپانيايي حدود 87.8 درصد از كلماتي كه اسپانيايي زبان‌ها بر زبان مي‌رانند را شكل مي‌دهند. اين به معني آن است كه شما بايد حدود 1000 واژه را ياد بگيريد تا ازينرو بخش عمده‌اي از تمام چيزهايي كه در اين زبان مي‌شنويد را متوجه شويد.

با انجام ديگر مواردي كه در اين مقاله آمده است، شما بصورت طبيعي واژگان مفيد و كاربردي زيادي را ياد خواهيد گرفت. اما براي سرعت دادن به فرآيند، بهتر است در سايت memrise ثبت نام كنيد و دوره‌ي first 5000 words in spanish را بگذرانيد.

 

سخن نهايي درباره بهترين روش يادگيري زبان اسپانيايي

  • مقابل آينه با صداي بلند تمرين كنيد (يا اينكه صداي خود را ضبط كنيد تا به اشكالات خود پي ببريد)
  • در مواقع بيكاري، رانندگي و … ترانه هاي اسپانيايي گوش كنيد و تمرين كنيد (مثلا اين موسيقي ها يا اينها) متن ترانه ها نيز نوشته شده است.
  • اصطلاحات رايج زبان اسپانيايي را ياد بگيريد (منطورمان اين اصطلاحات است)
  • در شبكه هاي اجتماعي مثل reddit يا اينستاگرام با اسپانيايي زبان ها چت كنيد
  • سعي كنيد هر چيزي را كه مي بينيد به زبان اسپانيايي بيان كنيد (مثلا اين يك پرنده است را به اسپانيايي بگوييد)
  • در وبسايت اين نام مجاز نمي باشد .com يك اكانت ايجاد كنيد و يك وبلاگ اسپانيايي زبان راه اندازي كنيد (مطالب را از خودتان بنويسيد-با اشكال يا بدون اشكال فرقي نمي كند)

 

بهترين روش براي يادگيري زبان اسپانيايي

هر گونه سوال يا نظري درباره يادگيري زبان جذاب اسپانيايي داريد با مشاور پروان آكادمي ما و ساير زبان آموزان در بخش نظرات به اشتراك بگذاريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۳:۴۹ توسط:sam موضوع:

دلايل نشت و ترشح شير در دوران شيردهي و روش هاي بهبود آن



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

دلايل نشت و ترشح شير در دوران شيردهي و روش هاي بهبود آن


برچسب: دلايل,نشت,و,ترشح,شير،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۲:۳۴ توسط:sam موضوع:

فوايد حيرت انگيز روغن حيواني براي درمان بيماري ها و سلامتي

چطور از روغن حيواني براي تقويت بدن استفاده كنيم؟

 

روغن حيواني يا روغن كره محصولي با ويژگي هاي فراوان و بسيار قديمي است كه معمولا براي تهيه غذاهاي ايراني، هندي و به طور كلي آسياي جنوب شرقي و مديترانه اي استفاده مي شود. يكي از دلايل اصلي محبوبيت اين محصول پس از سال ها، خواص فوق العاده روغن حيواني، طعم بي نظير و نگهداري آسان آن است.

 

از آنجايي كه روغن كره داراي نسبت بالايي از چربي اشباع است، يكي از مزاياي استفاده از آن نسبت به چربي گياهي، مقاومت بالاي آن در برابر حرارت در هنگام پخت است. لازم به ذكر است كه در گذشته فقط از روغن حيواني براي پخت و پز و به طور كلي پخت و پز استفاده مي شد.

 

روغن حيواني در واقع كره فوق شفاف است كه تقريباً 100? چربي خالص است. به عبارت ديگر، اين روغن حاوي لاكتوز و پروتئين هاي موجود در شير نيست.

 

اين محصول كه به اكسير طلايي معروف است فوايد زيادي براي سلامتي دارد. از تامين ويتامين هاي ضروري بدن براي هضم بهتر، تراكم استخوان، پوست قوي و غيره. . . اين بخشي از خواص مصرفي روغن كره است.

 

 

خواص مصرف روغن حيواني

 

اين روزها فروش روغن حيواني توسط كارخانه ها بسيار با زرق و برق تبليغات دروغين رسانه ها همراه شده است! پيشنهاد مي كنيم به جز افراد محلي مجرب و با تجربه هرگز به اين روغن هاي بازاري دست هم نزنيد! زيرا با روغن هاي كشنده صنعتي هيچ ن=تفاوتي ندارند. شما بايد روغن حيواني محلي را از كساني كه مستقيما آن را از كره محلي توليد مي كنند، تهيه كنيد كه ما در اينجا لينك يكي از بهترين ها را برايتان قرار داديم.

در ادامه به خواص ويژه اين ماده جادويي خواهيم پرداخت.

روغن حيواني مناسب براي بهبود يا تسريع فرآيندهاي سلامتي

 

روغن حيواني سرشار از اسيد لينولئيك چربي منحصر به فرد (CLA) است كه يكي از جالب ترين خواص مصرف اين اسيد چرب، جايگزيني چربي بدن با توده عضلاني است. بنابراين مي توان گفت اگر مصرف روغن حيواني با فعاليت بدني بالا همراه باشد، مي تواند منجر به تسريع روند كاهش وزن شود. علاوه بر اين، اسيد لينولئيك مزدوج مي تواند طيف گسترده اي از فرآيندهاي سلامت را بهبود بخشد. مثلا:

 

  • تنظيم سطح چربي خون
  • بهبود حساسيت به انسولين
  • تقويت ويژه استخوان ها
  • تصلب شرايين
  • پيشگيري از انواع سرطان ها مخصوصا سزطان كبد

 

مقدار CLA در روغن حيواني به شدت به رژيم غذايي حيوان بستگي دارد، به عنوان مثال، محصولات لبني حيواناتي كه با علف تغذيه مي شوند، 6 برابر بيشتر از حيوانات تغذيه شده با غلات هستند.

 

روغن حيواني و خواص ضد التهابي و ضد سرطاني

 

محققان پزشكي اطلاعات گسترده اي در مورد اثربخشي اسيد لينولئيك كونژوگه (CLA) و مكمل هاي بوتيرات در درمان بيماري كرون، نوعي بيماري التهابي روده (IBD)، علاوه بر CLA طبيعي موجود در محصولات لبني، به ويژه كره و كره، كشف كرده اند. . روغن اين حيوان در درجه اول به دليل خواص ضد سرطاني و تعديل كننده ايمني شناخته شده است. همچنين طبق تحقيقات مشخص شد اسيد بوتيريك موجود در روغن حيواني داراي خواص ضد ويروسي و ضد التهابي است كه مي تواند به نوعي رشد و توسعه سلول هاي سرطاني را كند يا از آن جلوگيري كند.

 

روغن حيواني و خواص تسكين يبوست

 

طبق مقاله اي كه در سال 2020 منتشر شد، آزاد شدن اسيد بوتيريك در روده بزرگ مي تواند به عنوان يك روش درماني براي رفع يبوست استفاده شود. از آنجايي كه روغن حيواني سرشار از اسيد بوتيريك است، استفاده از آن براي رفع اختلالات دفعي توصيه مي شود.

 

روغن حيواني مناسب براي افرادي كه به لبنيات حساسيت دارند

 

پس از حذف مواد جامد شير، چربي حيواني حاوي مقادير كمي لاكتوز و كازئين است. بنابراين براي افرادي كه به كازئين (پروتئين شير) و لاكتوز موجود در لبنيات حساسيت دارند، مصرف آن نه تنها باعث ايجاد مشكل مي شود، بلكه عملكرد دستگاه گوارش را نيز بهبود مي بخشد.

 

تامين ويتامين هاي ضروري با مصرف روغن حيواني گاوي اصل

 

  • كره و روغن كره حاوي ويتامين هاي K، E، D و A هستند كه ويتامين هاي محلول در چربي هستند. صرف وجود هر يك از ويتامين هاي ذكر شده در بدن داراي خواص و فوايد بسياري است و هر كدام از آنها نقش موثري در عملكرد سيستم ايمني مغز، قلب و استخوان ها دارند.
  • ويتامين A يك ويتامين محلول در چربي است كه براي سلامت پوست، عملكرد سيستم ايمني و بينايي سالم ضروري است.
  • همچنين ويتامين E محلول در چربي به عنوان يك آنتي اكسيدان عمل مي كند كه از سلول هاي بدن در برابر آسيب هاي ناشي از مولكول هايي به نام راديكال هاي آزاد محافظت مي كند.
  • همچنين كره سرشار از مواد مغذي ديگر از جمله ريبوفلاوين، نياسين، كلسيم و فسفر است.

 

 

 

مصرف روغن زرد گاوي به بدن انرژي مي دهد

 

روغن كره داراي غلظت چربي بالاتري نسبت به كره است و بنابراين كالري و انرژي بيشتري به بدن مي رساند. يك قاشق غذاخوري كره حدود 120 كالري دارد كه يك منبع قابل اعتماد است، در حالي كه يك قاشق غذاخوري كره حدود 102 كالري دارد. استفاده از چنين منبع غني و مشخصي براي ورزشكاران و افرادي كه هر روز بسيار فعال هستند توصيه مي شود.

 

روغن حيواني مناسب براي پوست، مو و زيبايي

 

روغن كره محصولي موثر براي التيام ترك ها و خراش هاي پوستي، التهابات سطحي (خاصيت ضد ويروسي روغن حيواني)، سوختگي هاي خفيف و تقويت مو و پوست صورت است. براي اطلاعات بيشتر در مورد فوايد روغن حيواني براي پوست و مو، روي لينك كليك كنيد.

 

خوردن روغن محلي سيستم ايمني بدن را تقويت مي كند

 

وجود آنتي اكسيدان ها و اسيد بوتيريك مي تواند سيستم ايمني بدن را در برابر مصرف روغن حيواني مقاوم كند. وجود آنتي اكسيدان ها در بدن به نوبه خود مي تواند جذب ويتامين ها و ساير مواد معدني را افزايش داده و مقاومت بدن را در برابر بسياري از بيماري ها افزايش دهد.

 

نقطه دود بالا در روغن حيواني

 

همانطور كه گفته شد روغن حيواني انتخاب خوبي براي پخت و پز است. با توجه به مشخصات اسيدهاي چرب موجود در روغن حيواني و تركيب فيزيكي و شيميايي اين محصول، نقطه دود اين روغن بالا بوده و بر خلاف برخي روغن هاي ديگر، در دماي نسبتاً بالا به سرعت به راديكال هاي آزاد و سرطان زا تجزيه نمي شود. . . . .

 

شرايط نگهداري روغن حيواني

 

  • روغن حيواني را در دماي معمولي اتاق نگهداري كنيد.
  • بهتر است روغن حيواني را از هواي آزاد و نور مستقيم خورشيد دور نگه داريد تا از اكسيداسيون جلوگيري شود.
  • در ظرف دربسته نگهداري شود.

 

قيمت روغن حيواني گاوي اصل

 

قيمت روغن حيواني گاوي اصل با توجه به نوع تهيه ، ميزان خلوص و مهارت فرد و البته محلي و اصل بودن آن تفاوت دارد. اما به شما توصيه مي كنيم حتما اين محصول سنتي را از افراد با تجربه تهيه كنيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۰:۲۸ توسط:sam موضوع:

درمان موهاي زائد

يكي از سوال‌هاي متدوال در مورد ليزر مو‌هاي زائد اين است كه آيا اين شيوه براي استفاده امن است؟ شايعات زيادي در مورد سرطان زا بودن ليزر به خاطر استفاده از تشعشعات نور مطرح شده است و بسياري نيز فكر مي‌كنند كه ليزر امكان باروري را كاهش مي‌دهد. در ادامه اين مقاله در مورد اين شايعات صحبت خواهيم كرد.

در مورد ريسك مبتلا شدن به سرطان بايد گفت كه اشعه ايكس و گاما بيشترين ريسك را براي ابتلا به سرطان دارند. گاما و اشعه ايكس بالاترين فركانس تابش يونيزه را در اختيار دارند. در حالي كه هر دو منبع نور مي‌توانند از يك منبع طبيعي مثل گاز رادون منتشر شوند اما نسخه ساخته بشر آنها نيز موجود است. براي مثال نيروگاه‌هاي هسته‌اي اين نوع از تشعشع را براي انرژي هسته‌اي توليد مي‌كند. اين تشعشع براي شيوه‌هاي درماني مثل تصويربرداري از بدن CT يا اشعه ايكس مورد استفاده قرار مي‌گيرند. وقتي تابش يونيزه از بدن عبور مي‌كند، مي‌تواند به DNA سلول به صورت مستقيم صدمه وارد كند. اين صدمه مي‌تواند منجر به ايجاد سرطان شود. در حالي كه تابش يونيزه در اشعه ايكس و گاما بسيار زياد است، سازمان دارو و قضاي آمريكا ليزر را جز تابش‌هاي غير يونيزه دسته بندي كرده است.

آيا استفاده از دستگاه ليزر دايود الكس براي رفع موهاي زائد باعث ايجاد سرطان مي‌شود؟


يك متخصص پوست به نام دكتر ويتني بوو در اين مورد اعلام كرد:« تابش نور و انرژي آن در ليزر كاملا سطحي است. اين نور هميشه در سطح پوست تابيده مي‌شود. ليزر در نهايت هيچ آسيبي به DNA وارد نكرده و باعث جهش در آن نخواهد شد.» اشعه و انرژي نوري كه از طريق دستگاه‌هاي ليزر مو‌هاي زائد تابيده مي‌شوند، به گونه‌اي طراحي شده كه فوليكول مو را گرم و سپس نابود كند. در حالي كه شايد بسياري از زنان در مورد استفاده از ليزر به خاطر نا باروري نگران هستند بايد گفت كه متخصصان مي‌گويند انجام عمل ليزر هيچ ريسكي براي باروري ندارد. دكتر كنستانتين زاكاشانسكي در اين مورد گفت:« نور استفاده شده بيشتر از سطح فوليكول به بدن وارد نمي‌شود و هيچگاه به ارگان‌هاي داخل بدن نخواهد رسيد و بدين ترتيب تاثيري روي باروري نيز ندارد.»

https://alexdiode.ir/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b2%d8%a7%d8%a6%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۴:۲۳ توسط:sam موضوع:

اصول نگهداري از بونساي در منزل

اصول نگهداري از بونساي در منزل

بونساي گياه حساسي است و به مراقبت و توجه بسياري نياز دارد. اگر به نگهداري از بونساي در منزل علاقه‌مند هستيد، در اين مطلب اصول اينكار را مي‌آموزيد.

بونساي يك اثر هنري زنده

استفاده از بونساي در طراحي فضاي سبز داخلي به فضا روح و اصالت مي‌دهد. اينكه بونساي از كجا آمده و چگونه پايش به خانه‌هاي ما باز شده را بايد در قرن 14 ميلادي و در ژاپن جستجو كرد. بونساي در لغت به معناي "كاشته شده در ظرف" است. در گذشته به دليل وقت‌گير و زمان‌بر بودن پرورش بونساي تنها قشر مرفه جامعه به آن دسترسي داشتند. اما امروز خوشبختانه همه مي‌توانند اين هنر درختكاري را ياد بگيرند. امروز حتي خريد بونساي هم كار بسيار راحتي است. كافي است يك فروشگاه آنلاين گل و گياه پيدا كنيد و يا به نزديك‌ترين باغ گل سري بزنيد. در آن صورت مي‌توانيد بونساي موردعلاقه خود را خريداري كنيد.

مهم‌تر از داشتن يك بونساي، خوب نگه‌داشتن آن است. پيش‌آمده كه يك بونساي بسيار سرحال و شاداب را به دست مشتري داديم. اما در كمتر از يك هفته گياه دچار ريزش برگ شديد و يا زردي برگ شده. به دليل حساسيت بالاي بونساي، پيش از خريد بايد انواع بونساي را به‌خوبي بشناسيد. بعد باتوجه به شرايط محل نگه‍داري از بونساي بهترين گزينه را انتخاب كنيد. براي نگهداري از بونساي بايد وقت كافي اختصاص دهيد تا يك درختچه مينياتوري هميشه سرزنده داشته باشيد. در ادامه درباره اصول نگهداري از بونساي بيشتر صحبت خواهيم كرد.

 

 

روش صحيح آبياري براي نگهداري از بونساي

يكي از نكات مهم در نگهداري از بونساي شيوه صحيح آبياري آن است. براي داشتن درختچه بونساي شاداب، اجازه ندهيد گياهتان تشنگي بكشد. ميزان دقيق آبياري بونساي وابسته به نوع آن، جنس خاك، شرايط محيط و ... است. بهترين يادآور براي اينكه بدانيد زمان آبياري بونساي رسيده يا نه بررسي خشكي خاك گلدان آن است. با يك چوب خاك رويي را كنار بزنيد. اگر اثري از رطوبت نبود يعني بونساي شما كم‌كم تشنه شده و به آبياري نياز دارد.

براي برخي سؤال است كه در چه ساعتي از روز بهتر است به بونساي خود آب دهند؟ زياد درگير چنين مسائلي نشويد چون براي درختچه بونساي شما تفاوت چنداني ندارد. همين‌كه تعادل دمايي آب را رعايت كنيد و به‌موقع آبياري را انجام دهيد كفايت مي‌كند. براي آبياري بونساي به يكي از دو روش زير عمل كنيد:

  • روش اول: آبي را كه از قبل كنار گذاشتيد را كم‌كم در گلدان بونساي بريزيد و مواظب باشد خاك را جابه‌جا نكند. آن‌قدر اين كار را انجام دهيد تا آب همه گلدان را فرابگيرد و آب اضافي از انتهاي گلدان خارج شود.
  • روش دوم: گلدان بونساي را كه زمان آبياري آن فرارسيده برداشته و در يك ظرف آب قرار دهيد. اندازه ظرف به‌گونه‌اي باشد كه آب تا لبه گلدان برسد اما با سطح خاك تماس پيدا نكند. با اينكار گلدان از سوراخ‌هاي زيري شروع به جذب آب مي‌كند. اگر حباب‌هاي ريزي روي سطح آب مي‌بينيد يعني همه‌چيز درست پيش مي‌رود. تا زماني كه حباب‌ها محو شوند گلدان را در ظرف آب نگه‌داريد.

نور مناسب براي نگهداري از بونساي

نياز نوري در انواع بونساي باهم تفاوت دارد. پيش از خريد بونساي توجه كنيد كه گونه موردنظر شما چه اندازه نور احتياج دارد. بعضي انواع بونساي مخصوص فضاي باز هستند و با نور كامل آفتاب خو گرفته‌اند مانند:

  • بونساي كاج
  • بونساي سرو خزنده (جوني پروس)

گونه‌هاي ديگري از بونساي را مي‌توان يافت كه هواي آزاد دوست دارند اما با نور مستقيم ميانه‌اي ندارند. اين گونه‌هاي بونساي را مي‌توانيد در فضاي باز اما در سايه يا در معرض نور غيرمستقيم آفتاب قرار دهيد. معمولاً گوشه تراس يا بالكن هم فضاي خوبي براي نگهداري از بونساي نيمه سايه دوست است. خصوصاً اگر قصد ايجاد يك تراس سبز پر از گل و گياه داريد، استفاده از بونساي را فراموش نكنيد. در درختچه‌هاي زير، قرار گرفتن در هواي آزاد با نور غيرمستقيم رشد گياه و ضخامت شاخه را تقويت مي‌كند.

  • بونساي افرا ژاپني
  • بونساي آزاليا

در پرورش و نگهداري از بونساي، تأثير نور را دست‌كم نگيريد. نور كمتر از نياز گياه، باعث مي‌شود گياه خود را به سمت بالا بكشد. ساقه‌هاي نازك و شكننده و رنگ بي‌روح برگ‌ها از عواقب كم نوري گياه بونساي خواهد بود. همچنين توصيه مي‌شود، هرچند وقت يك‌بار گلدان بونساي را بچرخانيد تا همه بخش‌هاي گياه به‌طور موازي رشد كنند.

رطوبت مناسب براي نگهداري از بونساي

همان‌طور كه اشاره كرديم انواع بونساي با عادات و اصول نگهداري متفاوت وجود دارند. اما مي‌توان گفت كه شرايط ايدئال براي تعداد زيادي از انواع بونساي، آب‌وهواي گرم و مرطوب است. حفظ رطوبت محيط براي گونه‌هاي رطوبت دوست حياتي است. اگر نمي‌خواهيد گياه بونساي شما يك‌شبه دچار خشكي و مرگ شود، اين موضوع را دست‌كم نگيريد. براي حفظ رطوبت بونساي مي‌توانيد از جزيره استفاده كنيد.

ايجاد جزيره مصنوعي يك روش عالي براي تأمين رطوبت گياه بونساي است. اگر در منطقه آب‌وهوايي خشكي زندگي مي‌كنيد و علاقه به خريد بونساي داريد براي بونساي خود جزيره بسازيد. ايجاد جزيره به شما امكان نگه‌داري از انواع بونساي در منزل را مي‌دهد. براي ساخت جزيره، يك سيني گود برداشته و با ريگ و سنگ كوچك كف آن را بپوشانيد. سيني را با آب پر كنيد و گلدان بونساي را روي آن مستقر كنيد. بخار شدن تدريجي آب باعث ايجاد محيطي مرطوب در اطراف گلدان بونساي شما مي‌شود. فراموش نكنيد قبل از خريد بونساي درباره نياز رطوبتي آن تحقيق كنيد. ايجاد جزيره خصوصاً در فصل زمستان كه رطوبت هوا كاهش ميابد بسيار كارگشا خواهد بود.

خاك مناسب در نگهداري از بونساي

گفتيم كه بونساي گياه بسيار حساسي است و كوچك‌ترين اهمال‌كاري در نگهداري از بونساي باعث از دست دادن آن مي‌شود. اگر به افزايش طول عمر گياه بونساي خود علاقه داريد در اولين قدم بستر رشد مناسبي براي آن تهيه كنيد. انتخاب خاك مخصوص بونساي بايد بر اساس گونه و خانواده آن انجام شود. مي‌توان ادعا كرد هر دسته از انواع بونساي به خاك و كود متفاوتي نياز دارد. پس هنگام خريد بونساي از فروشنده مشورت بگيريد. خاك مخصوص بونساي بايد شرايط زير را داشته باشد:

  1. بتواند ميزان آب موردنياز بونساي را در خود حفظ كند
  2. زهكشي مناسبي داشته باشد و آب اضافي را به‌سرعت دفع كند
  3. امكان تغذيه گياه با مواد معدني موردنياز را داشته باشد
  4. اكسيژن‌رساني به گياه را به‌خوبي انجام دهد

كود مناسب در نگهداري از بونساي

اينكه آيا گلدان بونساي شما به كود نياز دارد يا خير سؤال صحيحي نيست. اگر مواد معدني موردنياز بونساي به‌موقع تأمين شود، گياه به‌اندازه كافي شادابي خواهد داشت. اما معمولاً مدتي پس از خريد گلدان بونساي به دليل آبياري مكرر مواد معدني خاك از دست مي‌رود. ازآنجاكه خاك گلدان بونساي بسيار سبك است، مواد معدني موردنياز گياه سخت به ريشه مي‌رسند. در اين شرايط گياه دچار فقر غذايي مي‌شود كه با كود دهي يا تعويض خاك مي‌توان آن را جبران كرد.

در كود دهي بونساي به فصل رشد گياه توجه داشته باشيد. معمولاً در انواع بونساي فصول رشد متفاوت است. در غالب موارد بهار تا پاييز زمان مناسبي براي دادن كود بونساي محسوب مي‌شود.

 

 

روش صحيح هرس كردن در نگهداري از بونساي

يكي از مهم‌ترين اصول نگهداري از بونساي شيوه هرس كردن برگ‌ها و شاخه‌هاي آن است. اگر خود به پرورش بونساي مشغوليد اهميت اين موضوع را به‌خوبي درك مي‌كنيد. اگر هم خريد بونساي انجام داده‌ايد يا قصد خريد آن را داريد، به دنيست اصول هرس درختچه بونساي را ياد بگيريد. بعد از مدتي از خريد بونساي به دليل رشد گياه ممكن است ظاهر آن دچار به‌هم‌ريختگي شود. اگر ندانيد چگونه هرس گياه را انجام دهيد به دردسر بزرگي مي‌افتيد.

هرس كردن خصوصاً در درختچه بونساي فرآيند بسيار لذت‌بخش و آرامش بخشي دارد. ما عمل هرس بونساي را براي حفظ زيبايي درختچه در زمان رشد انجام مي‌دهيم. حتماً شنيده‌ايد كه هرس برگ درختان باعث تشويق آن‌ها به رشد بيشتر مي‌شود. اين درباره بونساي نيز كاملاً صحيح است.

اين‌كه به يك گياه شكل دهيد يا شكلي كه در قلب يك درختچه بونساي نهفته را بيرون بكشيد، هم نوعي از هنر است و هم يك روش تخليه روحي براي شما. براي اجراي ايده سبز خود شكي به دلتان راه ندهيد. براي هرس بونساي از قيچي مخصوص باغباني كمك بگيريد. جدا كردن شاخه‌هاي مرده و شاخه‌هايي كه رشد بد يا خارج از طرح موردنظرتان دارند را در اولويت قرار دهيد. با كمك سليقه و توجه به شكل ظاهري گلدان بونساي خود، عمل هرس را انجام دهيد. درنهايت سعي كنيد از وقت گذراندن با درختچه بونساي خود حسابي لذت ببريد.

منبع: سايت اطلاع نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۰:۰۹ توسط:sam موضوع:

هديه شب يلدا

هديه شب يلدا

هديه شب يلدا از دل شبي طولاني و باشكوه مي آيد و كلمه عشق را مي آورد. اين هدايا نمادي از دل ترش و شيريني زندگي است كه مانند هندوانه باشد و مانند انار باشد تا به رگ هاي قلب جان بدهد. هر سال طولاني ترين شب سال زيباتر مي شود اگر اين شب طولاني و پر نور را با هدايايي خاص تزئين كنيم و با آن دل ديگران را شاد كنيم و مانند اين شب طولاني برايشان آرزوي زندگي طولاني و با عزت كنيم. يلدا دختر زيبايي است كه با شكوه زمستان مي آيد و دل آسمان تاريك شب را با خود مي برد. خريد كادو يلدا از فروشگاه اينترنتي لوازم آرايشي و بهداشتي  چاپار آنلاين يكي از جذاب ترين هدايايي است كه به جرأت مي توانيم نام ببريم.

m1_awkn.jpg

 

هديه شب يلدا چيست؟

براي اينكه بتوانيم معني و ريشه حال شب يلدا را بفهميم، بهتر است اين مناسبت يعني شب يلدا را بشناسيم و به رازهاي حال اين شب بزرگ بپردازيم. يلدا، انقلاب زمستاني است و پس از انقلاب، تابستان پس از شش ماه مي آيد تا شب هاي طولاني سال را نشان دهد و از زمستان سرد صحبت كند. يلدا براي او صفا، وحدت و عشق به ارمغان مي آورد و به ياد مي آورد كه با هم بودن مي تواند هر شب سرد طولاني را به چشمه اي سرسبز و پر از نشاط تبديل كند.

 

در شب يلدا عزيزان و اقوام دور هم جمع مي شوند و فرصتي است تا همه به اهميت كنار هم بودن و حافظ خواني و ايجاد فضايي عرفاني پي ببرند. علاوه بر فال كه يكي از اعمالي است كه در اين شب انجام مي شود، يلدا نشانه هاي منحصر به فرد ديگري نيز دارد، مانند وجود يك سري غذاها در وسط سفره شب يلدا (انار، هندوانه و گردو) كه به ما مي دهد. يك ميز رنگارنگ هديه شب يلدا نيز نشانه اي از همان نمادهاي ذكر شده در دل خود دارد كه به اين هديه ها ويژگي هاي خاصي مي بخشد كه مي تواند خاطره اي خاص در ذهن اعضاي خانواده باقي بماند.

 

هداياي شب يلدا چه ويژگي هايي دارد؟

به طور كلي جشن‌هاي ايران باستان داراي نشانه‌ها، نمادها و ساختارهايي هستند كه در تزيين كادو شب يلدا از همين مجموعه نشانه‌ها استفاده مي‌شود و آن هديه با لباسي خاص پوشانده مي‌شود. هداياي يلدا اغلب نشانه عشق و با هم بودن است و با اشكال زمستاني مانند دانه هاي برف تزيين مي شود. همچنين نماد هندوانه و دانه انار در هنر هنرمنداني كه از آن در كادو شب يلدا استفاده مي كنند به چشم مي خورد تا با ديدن آن ياد يلدا و وجود عظيم آن بيفتيم. هداياي شب (يلدا) بايد به گونه اي ساخته شود كه ما را به ياد گرما در سرما بياندازد، به همين دليل از رنگي مانند قرمز براي تزيين اين هدايا استفاده مي شود.

 

چرا بايد كادوي شب يلدا را تهيه كنيم؟

بهتر است بگوييم كه هديه دادن در شب سرد، ياد و خاطره ما را در دل عزيزانمان زنده نگه مي دارد و شادي آنها انرژي مضاعفي را براي ما مي افزايد. هديه شب يلدا مهم است زيرا مي تواند مستقيماً با روح ارتباط برقرار كند و مسير جذابيت را نيز طي كند. اين هديه در تمام زمستان جلوي چشمان ما و عموم مردم است و وجود ما را در كنار هم در شب هاي سرد و تاريك يادآوري مي كند.

 

مراسم شب يلدا براي عروس و داماد چگونه است؟

مرسوم است كه بعد از عروسي اولين تاريخ سال را به شكلي خاص ذخيره مي كنند زيرا خاطره خوبي از خود به جا مي گذارد. اين رسم مجموعه اي از آيين ها را به همراه دارد. مثلاً در برخي از شهرهاي ايران رسم بر اين است كه شب اول شب چله يا يلدا خانواده داماد با سيني هاي پر از انار و هندوانه و هداياي يلدا از خانواده عروس استقبال مي كنند. آنها با هم جشن مي گيرند. اما معمولا در شب اول يلدا، خانواده عروس در خانه سفره مي چينند و مادر عروس به عروس كمك مي كند تا اولين و زيباترين سفره يلدا را به دلخواه بچيند. هدايايي كه به اين مهماني آورده مي شود، هداياي شب يلدا و تنقلات شخصي مانند انار، هندوانه و گردو به همراه شكر، شمع و ديوان حافظ براي افزودن به بركت سفره مي باشد.

 پيشنهاد ما براي هديه براي عروس در شب يلدا محصولات آرايشي اصل نظير لوازم آرايش صورت، لب، چشم و ابرو مي باشد،همچنين پك هاي مراقبتي مو مثل انواع ماسك مو و حالت دهنده مو و وسايل برقي مثل سشوآر و اتو مو مي باشد.همچنين انواع عطر هاي اصل و با كيفيت در تمام محدوده هاي قيمت مي تواند شب يلدايي خاطره انگيز بسازد.

خريد آنلاين جديدترين و بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي و عطريات از برندهاي معتبر خارجي و ايراني با بهترين قيمت و تضمين اصالت كالا، امكان بازگشت كالا تا ۷ روز، داراي نماد اعتماد الكترونيكي و نشان ملي ثبت رسانه هاي ديجيتال، خريد امن و ارسال رايگان در تخفيفات واقعي در فروشگاه اينترنتي چاپار آنلاين را در اين يلداي شگفت انگيز تجربه كنيد.

خريد لوازم برقي اصل

https://www.mixcloud.com/AkashFras5/
https://www.sbnation.com/users/AkashFras5
https://www.reverbnation.com/female283?profile_view_source=header_icon_nav
https://unsplash.com/@akashfras5
https://www.evernote.com/shard/s356/sh/04d12ae4-734e-fa0d-c544-5d868b4996c7/b1599069364f99cd3cac697b33ab1557
https://www.liveinternet.ru/stat/chaparonline.com/
https://coub.com/akashfras5

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۲:۴۲ توسط:sam موضوع:

خريد كاور باتري ماشين از سايت تليسان

خريد كاور باتري ماشين از سايت تليسان

 

مشخصات كاور باتري ماشين چيست ؟

بسيار سخت؛ تست افت در دماهاي -20 تا +120 درجه فارنهايت و كاملاً مقاوم در برابر اسيد

مطابق با استانداردهاي اروپايي گارد ساحلي ايالات متحده به عنوان يك سيستم نگهدارنده باتري سازنده تجهيزات اصلي

تسمه هاي بادوام 350 پوند را تحمل مي كنند. نيرو - تقريباً 4 برابر نياز گارد ساحلي. براي باتري هاي سري 27 (حداكثر ارتفاع 10-1/2 اينچ)

ابعاد داخلي با درب نصب شده 13-7/8 اينچ x 7-1/4 اينچ x 10-1/2 اينچ ابعاد خارجي با درب نصب شده (طول x عرض x ارتفاع) 16-7/8 اينچ x 9-5/8 اينچ x 10-7/8 اينچ

ساختار پلي پروپيلن براي مقاومت در برابر اسيد كل. تسمه هاي نگهدارنده در برابر نيروي 350 پوندي مقاومت مي كنند كه تقريباً چهار برابر نيازاستاتدارد اروپا است.

جعبه هاي باتري در دماهاي بين -20 درجه فارنهايت تا +120 درجه فارنهايت تست مي شوند.

n4_2n6j.jpg

چرا به كاور باتري ماشين نياز داريم ؟

 

براي محافظت در زمستان براي باتري ماشين يك روش بسيار ساده و موثر وجود دارد. و به اصطلاح پوشش هاي حرارتي. آنها به صورت جعبه باتري براي خودرو هستند كه از نمايندگي هاي متخصص در دسترس هستند.

 اما همه تيونرها و طرفداران خودرو بلافاصله از يك مورد باتري متقاعد نمي‌شوند. در ادامه توضيحات كاملي از اطلاعات محصول روي جلدها ارائه شده است. همچنين توضيح مي دهد كه هنگام خريد چنين پوششي براي وسيله نقليه به چه نكاتي توجه كنيد.

 

پاكت هاي حرارتي براي مثال در باتري هاي استارتر و (در صورت نصب) در باتري كامفورت مورد استفاده قرار مي گيرند.

 آنها تقريباً براي هر اندازه باتري موجود در فروشگاه ها هستند.

سازندگان تبليغ مي‌كنند كه قاب‌هاي باتري پايين‌ترين دماي باتري را نيز پوشش مي‌دهند تا عملكردي داشته باشند. به عنوان مثال، اقلام معمولي همراه با تمام باتري هاي 50 تا 72 آمپر ساعت موجود است. البته، انواع بيشتري نيز وجود دارد.

 پوشش باتري به گونه اي طراحي شده است كه در زمان -20 درجه سانتيگراد حداكثر حدود 20 درصد ظرفيت بالاتر نسبت به بدون پوسته قابل جابجايي باشد.

پوشش هاي حرارتي كه براي دماهاي پايين در نظر گرفته شده اند، بايد طبق توضيحات محصول، پس از فصل زمستان برداشته شوند. اين نبايد يكي از گرماي بيش از حد مايع باشد و بايد از عرق كردن خود اجتناب كنيد

 

كدام استدلال متقابل را مي توان يافت؟

برخي در سايت تليسان وجود دارد موارد باتري به عنوان آب و هواي سرد براي پيدا كردن. بنابراين قاب باتري فقط قرار است سرما را اندكي حفظ كند. بحث ديگر اين است كه اگر باتري به اندازه كافي شارژ شود و در شرايط خوبي باشد، سرما به باتري آسيبي نمي رساند. از سوي ديگر، قاب‌هاي باتري كه در برابر گرما و نه در برابر سرما محافظت مي‌كنند، در برخي پست‌هاي تليسان توصيه‌شده خاص در نظر گرفته مي‌شوند. به عنوان مثال، وسايل نقليه جديد را در كنار يك عايق درب كاپوت نيز داشته باشيد. برخي ديگر به يك پوشش حرارتي فرصت مي دهند و فكر مي كنند پوشش محافظ در برابر سرما از چيزي استفاده مي كند

 

كاربرد كاور باتري ماشين چيست ؟

اصولا از كاور براي در امان ماندن باتري از گرد و خاك و آب يا بخارات موتور ماشين بر روي باتري ميباشد

شما با كاور كردن باتري ماشين از خرابي باتري جلوگيري كرده و باعث افزايش طول عمر باتري ميشويد چون از ميزان شدت سرما يا گرما محافظت ميكند.

در صورتي كه قصد خريد اين كاور باتري ماشين را داريد ميتوانيد به وب سايت شركت تليسان رجوع كنيد و بهترين و مناسب ترين كاور را براي باتري ماشين خود تهيه نمائيد.

همچنين ميتوانيد از كارشناسان فروش در شركت تليسان راهنمايي لازم جهت خريد اينترنتي محصولات ماشين را دريافت كنيد.

Talisan.ir وب سايت تليسان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۹:۴۰ توسط:sam موضوع:

ده شركت برتر سازنده دوربين مدار بسته در چين

ده شركت برتر سازنده دوربين مدار بسته در چين

ده شركت برتر چيني توليد كننده تجهيزات نظارت تصويري (دوربين مدار بسته تحت شبكه و NVR) به ترتيب محبوبيت و فروش در ادامه اين مقاله براي شما ليست شده اند. با cctvonline.ir همراه شويد :

  1. هايك ويژن (Hikvision): هايك ويژن در حال حاضر بزرگترين توليدكننده محصولات امنيتي و راهكارهاي نظارتي شناخته شده در دنياست كه در شنزه چين قرار دارد. اين شركت درحال حاضر با توليد NVR، DVR، Recorder، Encoder و ... طيف وسيعي از محصولات و راهكارهاي نظارت تصويري را ارائه مي نمايد كه بسرعت درحال توسعه مي باشند. در حال حاضر با ميزان تخفيفهاي مداوم، بيشتر در تيتر خبرها قرار گرفته است. دفتر مركزي اين شركت در شهر هانزو چين واقع شده است.
  2. داهوا (Dahua): شركت داهوا بعنوان دومين شركت چيني توليد كننده تجهيزات نظارتي ابعادي برابر نصف شركت هايك ويژن را از نظر محل فيزيكي و نيروهاي كاري داراست. همچنين همچون هايك ويژن جزء شركتهاي سهامي بورس شنزه به حساب مي آيد. محصولات شركت داهوا تقريبا مشابه طيف محصولات شركت هايك ويژن است و استراتژي اصلي بازاريابي آنها قيمت ارزان محصولاتشان است اما از نظر تكنولوژي بسيار عقب تر از شركت يوني ويو و با فاصله كمي از شركت هايك ويژن قرار گرفته است. دفتر مركزي اين شركت نيز در شهر هانزو استان ژيجيانگ قرار دارد.
  3. يوني ويو (Uniview) : توسط شركت سرمايه گذاري H3C و با سابقه پيشين مشاركت شركتهاي Huawei(هوآوي) و 3Com در زمينه توسعه نرم افزارهاي مديريت سيستمهاي نظارت تصويري، محصولات مداربسته نظارتي ويدئويي تحت شبكه و بسيار پيشرفته و راهكارهاي جامع سازماني شروع به كار كرده است. اخيرا براساس آمار موسسه IHS بعنوان هشتمين شركت توليد كننده تجهيزات نظارت تصويري مدرن در جهان شناخته مي شود. در اين سالها شركت يوني ويو به توليد و توسعه NVR، دوربينهاي مداربسته تحت شبكه، VMS هاي پيشرفته پرداخته است و در رقابت با رقبا در دو سال اخير مقام سوم چين را از چنگ شركت داهوا در آورده است. اين شركت نيز مانند داهوا و هايك ويژن در هانزو در استان ژيجيانگ واقع شده است. دفتر مركزي اين شركت نيز در هانزو قرار دارد. نكته آخر اين است كه اين شركت از نظر تكنولوژي برترين شركت چيني بحساب مي آيد.
  4. كداكام (Kedacom) : اين شركت بعنوان توليد كننده ركوردر ويدئويي تحت شبكه و نرم افزار مديريت سيستم نظارت تصويري شناخته مي شود و در گذشته سيستمهاي كنفرانس ويدئويي ارائه مي كرد. كسب و كار اصلي اين شركت چيني در فضاي عمومي و دولتي و دپارتمانهاي علمي كشور چين است. دفتر مركزي اين شركت در Sizhou در استان جيانگ سو چين است.
  5. هاي استريم (Histream) : اين شركت از اولين شركتهاي توسعه دهنده محصولات نظارت تصويري تحت شبكه بحساب مي آيد. شركتي كه بعد از اين شركت وارد اين عرصه شد نيز شركت Launch Digital بوده است. اين دو شركت از شركتهاي خوب توليد كننده دوربينهاي مدار بسته تحت شبكه در شنزه به حساب مي آيد. بسياري از شركتهاي توليد كننده دوربينهاي مداربسته آنالوگ و شركتهاي تجاري ديگر از اين شركت محصولات خود را تهيه مي كنند. شركت هاي استريم از نظر تكنولوژي شركت قدرتمندي بحساب مي آيد اما با مشكلاتي در بورس مالي و مديريت روبرو است. اين شركت از سال 2013 دچار افت سهام و در معرض ورشكستگي قرار گرفت. دفتر مركزي اين شركت در شنزه استان گواندونگ قرار دارد.
  6. Launch Digital (لانچ) : شركت لانچ نيز بعنوان يكي ديگر از توليد كنندگان مشهور انكدرها و ديكدرهاي ويدئويي تحت شبكه درحال كار است. بدليل داشتن بازار امنيتي بسيار رقابتي اين شركت شروع به تغيير رويكرد و توليد سيستمهاي نظارتي مديريتي هوشمند تحت شبكه كرده است. بعد از تغيير رويكرد، اين شركت سرمايه گذاري بر روي توسعه محصولات نظارت تصويري تحت شبكه را خاتمه داد. دفتر مركزي اين شركت در شهر شنزه استان گواندونگ قرار دارد.
  7. Sysvideo: شركت Sysvideo در سال 2012 بعنوان برندي جديد در چين شروع به كار كرد. تيم عملياتي و تكنيكي اين شركت از شركتهاي توليد كننده محصولات تحت شبكه معروف ديگر مثل داهوا، هاي استريم و نيروهاي حرفه اي با سابقه بالاي 5 سال در توليد سيستمهاي تحت شبكه تشكيل شده است. محصولات اصلي اين شركت شامل دوربينهاي مدار بسته HD و ركوردرهاي ويدئويي تحت شبكه HD مي باشند و در مقام توليد كننده حرفه اي محصولات OEM خدمات پيشرفته اي به مشتريان ارائه مي دهد. سرعت رشد و توسعه بالايي داشته و در كشورهايي مثل روسيه، برزيل و ايالات متحده شركتهاي امنيتي بزرگي را تاسيس كرده است. دفتر مركزي اين شركت در شنزه استان ژياندونگ واقع شده است.
  8. Xiongmai(ژينگ مي) : اين شركت بوسيله تيمي از شركت داهوا و با تمركز بر توليد دوربينهاي مداربسته تحت شبكه با تكنولوژي قديميتر، DVR و بوردهاي NVR به توليد محصولاتي فوق العاده ارزان مي پردازد اما خدمات آنها بسيار بد است. در واقع اگر شما كمي از تكنولوژي سر در آوريد مي توانيد براحتي قطعات محصولات اين شركت را از خودشان خريداري و با سرهم كردن تجهيزات بصورت مجزا محصول ديگرشان را بسازيد! شركتهاي توليد كننده دوربينهاي مداربسته آنالوگ بسياري در چين حضور دارند كه بورد مورد نياز محصولات تحت شبكه خود را از شركت Xiongmai خريداري مي كنند. دفتر مركزي اين شركت در هانزو واقع در استان ژيجيانگ مي باشد.
  9. Jovision : اين شركت مشابه شركت Xiongmai به توليد قطعات محصولات نظارت تصويري تحت شبكه مشغول است. اين شركت در واقع رقيب اصلي Xiongmai  يا Xiongmai دوم چين است! دفتر مركزي Jovision در شهر جينان واقع در استان شاندونگ مي باشد.
  10. Sunell(سانل) : سانل يك شركت قديمي امنيتي است كه 10 سال قبل تاسيس شده است. اين شركت در گذشته مشغول توسعه و توليد دوربينهاي مداربسته با كيفيت بود و در حال حاضر شروع به توليد دوربينهاي مداربسته نموده است. اخيرا نيز دوربينهاي مداربسته تحت شبكه HD به بازار معرفي كرده است. دفتر مركزي اين شركت در شنزه استان گواندونگ واقع شده است.
  11. نصب دوربين مداربسته
  12. هايك ويژن
  13. دوربين مداربسته هايك ويژن
  14. دوربين مدار بسته هايك ويژن
  15. دوربين مدار بسته
  16. قيمت دوربين مدار بسته
  17. خريد دوربين مدار بسته
  18. نصب دوربين مداربسته

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۸:۰۵ توسط:sam موضوع:

لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال و استفاده از آن

لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال و استفاده از آن

 

چند سالي هست كه ارز ديجيتال در بين معاملات مردم كشورهاي مختلف، جاي ارز هاي فيزيكي را گرفته است. سهم معاملات ارزهاي ديجيتال در يكي دو سال گذشته نشان داده كه اقداماتي جدي توسط عموم مردم در زمينه مشاهده، اطلاع رساني و حتي تبادلات ارزي، صورت گرفته است.

طراحي سايت صرافي ارز ديجيتال، يكي از اقدامات مهم سايت هاي صرافي ها است، تا افراد را به سمت معاملات هرچه بيشتر ارز هاي ديجيتال بكشانند. براي سفارش طراحي سايت ارز ديجيتال مي توانيد به سايت پيام آوا پردازش مراجعه كنيد.

پيش از اينكه بخواهيم درخصوص طراحي سايت ارز ديجيتال صحبت كنيم؛ لازم است بدانيم كه ارز ديجتال يا رمز ارز چيست و چگونه مي توان به وسيله آن كسب درآمد كرد. شركت پيام آوا پردازش به شما در زمينه شناخت و طراحي سايت كمك مي كند. رمز ارز ها يا همان ارز هاي رمز نگاري شده، جهت جايگزيني ارز هاي سنتي و فيزيكي به وجود آمده اند. رمز ارز ها يا cryptocurrency به ارز هاي ديجيتالي گفته مي شود كه جهت تراكنش هاي مالي، رمز نگاري هاي پيچيده اي دارند. كنترل آن ها توسط مركز خاصي، صورت نمي گيرد، محدوديت جغرافيايي ندارد، مقرون به صرفه هستند و بر مبناي حفظ حريم خصوصي ايجاد شده اند. شرط اساسي اين كه بتوانيم ارزي را رمز ارز به حساب بياوريم، چنين خصوصياتي است:

  • به صورت غيرمتمركز ذخيره شوند.
  • هيچ گونه هويت فيزيكي نداشته و و تنها روي كامپيوتر تعريف شوند.
  • هر كاربر، كدي اختصاصي دارد تا از دسترسي افراد ديگر جلوگيري كند.
  • براي استفاده از آن ها به وارد كردن همه اطلاعات شخصي، نياز نيست .
  • ارز هاي ديجيتال را مي توان، به هر نقطه اي از جهان ارسال نمود.

لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال و استفاده از آن

از آنجايي كه زندگي همه ما با دنياي الكترونيك و ديجيتال گره خورده است، براي اطلاع ازآخرين اخبار رمز ارزها، انجام كارهاي روزانه، خريد ارز ديجيتال و بسياري از امور مربوط به رمز ارز ها، نياز داريم كه به سايت هاي ارائه دهنده خدمات مراجعه كنيم. همين امر باعث مي شود تا ما و خدمات دهندگان، از مزاياي زيادي بهره مند شويم.

 

 

 

 

 

يكي از اين مزايا، صرفه جويي در وقت و هزينه هاي جاري است. كاربران امروزي براي اطلاع از آخرين قيمت ارز و سكه، در ابتدا به فضاي اينترنت مراجعه مي كنند. در بازار رمز ارز ها، وقت بسيار ارزشمند تر از طلا به حساب مي آيد. در كنار طراحي سايت صرافي آنلاين، شما نياز به بهينه سازي و سئو سايت خود، جهت ارتقا رتبه و نمايش مناسب در موتورهاي جستجو را خواهيد داشت. شركت پيام آوا پردازش با در نظر گرفتن نكات مهم طراحي سايت، طراحي سايت ارز ديجيتال شما را انجام مي دهد.

دلايل اصلي لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال:

  • باز كردن بستر مناسبي براي نقد كردن درآمد فريلنسرها
  • پذيرش و تمايل بالا در خصوص ارز ديجيتال از سوي مردم در سالهاي اخير
  • تحريم ايران در پرداخت هاي بين المللي
  • راحتي كار صرافي ها
  • بالا رفتن ميزان درخواست خريد و فروش ارزهاي ديجيتال
  • كمبود سايت هاي معتبر صرافي آنلاين
  • راهي مناسب براي كسب درآمد از فضاي آنلاين
  • فضاي مناسب براي اطلاع رساني لحظه به لحظه در خصوص ارز ديجيتال

چرا طراحي سايت ارز ديجيتال؟

 

با توجه به اينكه خدمات صرافي ها محدود به خريد و فروش ارز هاي فيزيكي نيست؛ همچنين با انقلاب بلاكچين، ابداع بيتكوين، اتريوم و ديگر ارزهاي ديجيتال و استقبال بي نظير مردم سراسر جهان از چنين ارز هايي، طراحي سايت براي خريد و فروش ارزهاي ديجيتال فرصتي  مناسب به حساب مي آيد. درواقع در حال حاضر، بسياري از صرافي هاي سنتي براي تبادلات رمز ارز ها، اقدام به طراحي سايت ارز ديجيتال كرده اند تا در حجم معاملات اين ارز ها نيز، موثر باشند. بنابراين، افرادي كه به دنبال كسب درآمد از طريق راه اندازي، خريد و فروش ارزهاي ديجيتال (cryptocurrency) هستند، مي توانند با ساخت يك سايت صرافي آنلاين، به ارائه اين خدمات بپردازند. از آنجا كه اين سايت هاي خريد و فروش ارزهاي ديجيتال ملزم به رعايت امنيت بالا مي باشند، شركت پيام آوا پردازش كه توجه ويژه اي به بحث امنيت سايت ها دارد، مي تواند در اين زمينه به صرافان مشاوره و خدمات ارائه دهد.

در صرافي هاي آنلاين، قيمت ارز هاي ديجيتال و غيره دائما در حال تغيير است. با رويت و مشاهده اين سايت ها متوجه خواهيد شد كه قيمت ها لحظه اي در حال نوسان هستند.

اگر مجموعه اقتصادي وسيعي داريد و يا اين كه حوزه كاري شما بين المللي است، وجود يك سايت بسيار به شما كمك مي كند. داشتن يك صرافي آنلاين به شما كمك مي كند علاوه بر به نمايش گذاشتن اطلاعات به روز ارز ديجيتال، كه بسياري در حال دنبال كردن اخبار مربوط به آن هستند، به عنوان كسب و كار بزرگ تري، در داخل و خارج، شناخته شده شويد.

https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF-23/1076396-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

راه اندازي سايت صرافي ارز ديجيتال

درست است كه ارزهاي ديجيتال همچون بيت كوين و اتريوم، براي همه جذابيت بالايي دارد؛ اما بايد در نظر بگيريد كه طراحي سايت صرافي ارز ديجيتال، نيازمند رعايت يك سري پروتكل ها و قوانين است. توجه داشته باشيد كه ساخت سايت صرافي بايد به صورت اختصاصي و توسط طراحان حرفه اي سايت كه در مورد علوم بلاك چين ها و طراحي سايت اكسچنج اطلاعات داشته باشند، طراحي شود. اگر طراحي سايت شما به صورت حرفه اي و درست انجام شود، مي تواند تاثير قابل توجهي در كسب و كار و درآمد شما داشته باشد. طراحان شركت پيام آوا، با كمال افتخار مي توانند طراحي سايت صرافي ديجيتال شما را با بهترين كيفيت انجام دهند.

با توجه به امكانات مورد نياز ، تقاضاي صاحبان سايت و همچنين نياز ها و اولويت هاي آنان، هزينه ساخت و راه اندازي صرافي ارز ديجيتال و ديگر سايت هاي تخصصي متفاوت است.

همانگونه كه مي دانيد، طراحي سايت ارز ديجيتال، باتوجه به معاملات سنگيني كه در آن مي شود، به امكانات و امنيت بالايي نيازمند است. در طراحي و راه اندازي اين سايت ها، موارد مختلفي از جمله سرعت زياد سايت، امنيت پرداخت ها و بهره مندي از انواع كيف پول هاي ارزهاي ديجيتال، در نظر گرفته مي شود.

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/866488-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%82%D8%A7-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۷:۳۸ توسط:sam موضوع: