درگيرِ عشق درگيرِ عشق .

درگيرِ عشق

خدمات طراحي تيم بزرگ راهكارهاي وب

خدمات طراحي تيم بزرگ راهكارهاي وب

راهكارهاي وب،     websolutiontools.com     يكي از برترين شركت‌هاي طراحي سايت در ايران است و توانسته با داشتن تيمي خلاق، مجرب و پر انگيزه، بهترين خدمات را در زمينه طراحي وب‌سايت‌ها، بهينه‌سازي سايت براي موتورهاي جستجو، پشتيباني فني و نگهداري سايت ارائه دهد.

 

طراحي سايت يكي از عناصر اصلي كسب و كارهاي آنلاين است. براي رسيدن به موفقيت در حوزه آنلاين، شما نياز داريد تا يك وب‌سايت كاملاً حرفه‌اي و مناسب براي كسب و كار خود داشته باشيد. همچنين، بايد بهينه‌سازي سايت خود را براي موتورهاي جستجو انجام داده و با استفاده از تكنيك‌هاي مناسب، رتبه بالا در صفحات نتايج جستجوي گوگل را بدست آوريد. در اين راه، راهكارهاي وب با داشتن تيمي مجرب و كارآزموده، به شما كمك مي‌كند تا بهترين نتيجه را در زمينه بالا بردن رتبه سايت خود در صفحات نتايج جستجوي گوگل به دست آوريد.

بهترين چيدمان و طراحي صفحه اصلي وب سايت چگونه است؟

همچنين، پشتيباني فني و نگهداري سايت نيز از عوامل مهمي است كه بايد به آن توجه كنيد. با داشتن يك سايت پايدار و امن،  مشتريان خود را به خود جذب كرده و به دنبال توسعه كسب و كار خود باشيد. راهكارهاي وب با داشتن تيمي مجرب، قادر است اين خدمات را به شما ارائه دهد و با پيگيري هاي منظم، سايت شما را در برابر حملات هكري و افت سرور محافظت كند.

 

در كل، با انتخاب راهكارهاي وب بهترين خدمات را در زمينه طراحي و پشتيباني سايت دريافت خواهيد كرد. اين شركت با داشتن تجربه و مهارت‌هاي لازم، به شما كمك مي‌كند تا بهترين نتيجه را در حوزه آنلاين به دست آوريد و كسب و كار خود را به يك سطح بالاتر از قبل برسانيد.

 

طراحي سايت در كرج (ليست قيمت+مشاوره رايگان) - تابستان 1402

اپليكيشن يا موتور پول سازي ؟ - تيم راهكارهاي وب

تيم راهكارهاي وب - تيم بزرگ ديجيتال ماركتينگ در ايران ?

خدمات سئو SEO به صورت حرفه اي + مشاوره (2023) - راهكارهاي وب

خدمات طراحي سايت | ? طراحي سايت جذاب ، حرفه اي در سال 2023


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۹:۱۷ توسط:sam موضوع:

C.A.T آزمون اندر يافت كودكان

آزمون اندر يافت كودكان CAT داراي 18 صفحه با فرمت پي دي اف تهيه شده است



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

C.A.T آزمون اندر يافت كودكان


برچسب: C.A.T,آزمون,اندر,يافت,كودكان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۶:۴۰ توسط:sam موضوع:

چاپ و بسته بندي مواد غذايي در سال 1402

چاپ و بسته بندي مواد غذايي در سال 1402

z1_f22g.jpg

 

صنعت چاپ و بسته بندي يكي از صنايع زيربنايي در كشورهاي در حال توسعه است. نقش مهمي در توسعه صادرات، تجارت و روابط اقتصادي بين كشورها دارد.

براي نشان دادن وضعيت اين صنعت، در حال حاضر كشورهايي در جهان هستند كه با تقويت صنعت چاپ و بسته بندي تبليغاتي مي توانند درآمد زيادي از تجارت جهاني كسب كنند.

اما در مقابل اين دسته از كشورها، كشورهاي ديگري در جهان وجود دارند كه عليرغم مزيت هاي اقتصادي در توليد بسياري از محصولات، صرفاً به دليل عدم وجود يك محصول قوي از بخش بزرگي از بازار مصرف جهاني كنار گذاشته شده اند. ايران بدون هيچ تعارفي در رتبه اول اين كشورها قرار دارد. شواهد موجود نشان مي دهد كه در حال حاضر برخي از صادركنندگان ايراني محصولات خود را با كمترين قيمت جهاني به كشورهاي شناخته شده صنعت بسته بندي مي فروشند و اين محصولات را با چند برابر قيمت خرده فروشي مجددا بسته بندي مي كنند.

 

نقش چاپ و بسته بندي در روي فروش محصولات

تبليغات تاثير زيادي بر فروش محصول دارد. امروزه بسته بندي آنها يكي از راه هاي تبليغ و بازاريابي محصولات مي باشد. تبليغات رايگان و خلاقانه را مي توان روي كاغذ كادو انجام داد. شما مي توانيد محصولات و خدمات خود را از طريق تبليغات به مشتريان معرفي كنيد. امروزه چاپ اطلاعات بسته بندي محصولات يكي از مهمترين ابزارهاست. اما بايد در اين كار تخصص لازم را داشته باشيد و روش درست و مناسب را انتخاب كنيد.

زماني كه نام محصول، تركيبات و اجزاي آن، تاريخ مصرف، تاريخ ساخت و انقضاي محصول، شرايط نگهداري آن و موارد مفيدي از اين دست بر روي بسته بندي درج شود، اعتماد مشتري را جلب مي كند. در عين حال نوع چاپ و بسته بندي نيز در اين زمينه نقش بسزايي دارد. هرچه طراحي نوآورانه و خلاقانه تر باشد، توجه بيشتري را به خود جلب مي كند. پس فقط محصولات خود را بسته بندي نكنيد. سعي كنيد تكنيك هاي جديد و مدرن، طراحي به روز و غيره را در بسته بندي قرار دهيد تا توجه مشتري را به خود جلب كنيد. كيفيت محصول نيز در جلب اعتماد مشتري نقش دارد.

 

نقش بسته بندي در صادرات

با رقابت شديد در بازار بين المللي، بسته بندي محصولات بسيار مهمتر از قبل شده است. در اين بازارها، توليدكنندگان و صادركنندگان به انواع بسته بندي، طرح ها، چاپ و ... توجه زيادي دارند و آنها را يكي از ابزارهاي بازاريابي خود مي دانند. طراحي بسته بندي نقش مهمي در اين امر ايفا مي كند. طراحي خلاقانه به ما امكان مي دهد نظرات مشتريان بيشتري را جلب كرده و محصولات خود را رقابتي تر كنيم. نكته ديگري كه در زمينه صادرات و نقش بسته بندي مي توان به آن اشاره كرد، اهميت بازيابي و استفاده مجدد از بسته بندي محصولات به ويژه بسته بندي مواد غذايي است.

امروزه موضوع محيط زيست و حداقل آسيب هاي وارده بسيار مورد بحث قرار گرفته است تا بتوان بسته بندي را بازيافت كرد و بيش از پيش به چرخه طبيعي بازگرداند.

 

سخن آخر

بسته بندي بخشي از فروش است و تا حدودي مي توان آن را جزء مهمي از آن دانست. اهميت بسته بندي و استفاده از سلفون opp در اين است كه با انجام صحيح آن مي توانيد موفق تر از رقباي خود در بازار باشيد. بسته بندي عالي با طراحي منحصر به فرد، چاپ و نوع كاغذي كه در توليد آن به كار مي رود، نقش مهمي در جلب اعتماد و توجه مصرف كنندگان دارد. بسته بندي بايد به گونه اي باشد كه بتواند به عنوان يك ابزار تبليغاتي رايگان و كاربردي با محافظت و جلوگيري از آسيب به محصول به ويژه محصولات غذايي و دارويي، فروش را افزايش دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۳:۲۹ توسط:sam موضوع:

جاروبرقي رباتيك ديبوت ايكس 1 ؛ اين جاروي همه فن حريف را بهتر بشناسيد

جاروبرقي هاي رباتيك عالي هستند و اكثر مدل هاي اين روزها داراي قابليت تخليه خودكار هستند. علاوه بر اين قابليت ها، جاروبرقي رباتيك Deebot X1 Omni از شركت Ecovacs مي تواند خود را نيز تميز كند. با ورود هر كدام از اين وسايل مدرن سبك زندگي انسان هاي ثروتمند تحت تاثير امكانات ويژه در جهان قرار مي گيرد.

 

به گزارش inputmag، جاروبرقي ربات Deebot X1 Omni، مانند ساير دستگاه هاي موجود در بازار، به گونه اي طراحي شده است كه بتواند آزادانه خانه شما را جارو كرده و تميز كند و سپس به جايگاه خود بازگردد. اما Deebot X1 Omni Dock به شما امكان مي دهد جاروبرقي را خالي كنيد، مخازن آب را دوباره پر كنيد و پيراهن هاي خود را تميز و خشك كنيد.

 

جاروبرقي‌هاي ربات قبلي Ecovok را مي‌توان خالي كرد، و همچنين فناوري «خود خالي‌سازي» وجود داشت. اما براي اولين بار، اين شركت يك ويژگي جديد "خود تميز كردن" را اضافه كرده است كه تميز كردن خانه را به تجربه اي راحت تر تبديل مي كند.

 

مجله تكنولوژي نيوان تك مطالب مرتبط با اين تكنوتوژي هاي خانگي را كامل شرح داده است.

 

هنگامي كه ربات Deebot X1 Omni فضايي را با جاروبرقي تميز مي كند، به ايستگاه اتصال خود باز مي گردد و زباله ها را به طور خودكار در يك كيسه يكبار مصرف 2.5 ليتري خالي مي كند. ايستگاه داك همچنين از يك مخزن آب تميز 4 ليتري براي شستشو و خشك كردن چاي استفاده مي كند و آب مصرف شده را در مخزن دوم آب كثيف 4 ليتري تخليه مي كند. هنگامي كه سطح آب در دستگاه شستشوي رباتيك پايين مي‌آيد، ايستگاه اتصال به طور خودكار آن را دوباره پر مي‌كند. ربات جاروبرقي Ecovok به گونه اي طراحي شده است كه فقط بايد هر از گاهي ايستگاه را چك كنيد و كيسه ها و ظروف زباله را خالي كنيد.

 

بدون شك جالب ترين قسمت ايستگاه است. اما Deebot X1 Omni نيز بسيار خوب است. به گفته Ecovok، ربات جاروبرقي جديد داراي قدرت مكش 5000 پاسكال و دو سر چرخان است كه مي تواند گرد و غبار را كه با سرعت 180 دور در دقيقه حركت مي كند، پاك كند و با كمك فناوري ناوبري مشابه خودروهاي خودران، مي تواند طرح بندي شما را ترسيم كند. خانه Deebot X1 Omni همچنين داراي يك دستيار صوتي داخلي است. بنابراين مي توانيد دستورات مختلفي به آن بدهيد، از جمله تنظيمات شروع و توقف را تغيير دهيد يا آن را به مناطق خاصي از خانه خود هدايت كنيد.

 

مقالات مرتبط

 

Equivok در حال حاضر يك رقيب ديگر دارد. Roborock همچنين يك ربات جاروبرقي خود تميز شونده به نام S7 Max V Ultra را در CES 2022 به نمايش گذاشت. يكي از مزاياي Roborock نسبت به Deebot توانايي آن در تشخيص فرش است.

 

پاك كننده هاي سري Deebot X1 در ماه مارس (بين مارس 1400 تا آوريل 1401) راه اندازي خواهند شد. مدل پيشرفته Deebot X1 Omni 1549 دلار قيمت دارد. اين شركت همچنين نسخه محدود X1 Omni سفيد رنگ را در وب سايت خود تبليغ مي كند. مدل‌هاي X1 Turbo و X1 Plus كوچك‌تر هستند و امكانات كمتري دارند و به ترتيب با قيمت‌هاي 1349 و 1149 دلار به فروش مي‌رسند.

 

https://www.bitsdujour.com/profiles/KvvrGB

https://www.tetongravity.com/community/profile/MertieBurt1/

https://www.zillow.com/profile/MertieBurt1

http://qooh.me/MertieBurt1

https://list.ly/mertieburt14/lists

https://www.divephotoguide.com/user/MertieBurt1

http://www.wikidot.com/user:info/mertie-burt

https://qiita.com/MertieBurt1

https://www.creativelive.com/student/mertie-burt?via=accounts-freeform_2

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۹:۵۲ توسط:sam موضوع:

چگونه ماساژ به لاغري كمك مي كند

ماساژ لاغري امروزه به يكي از روش هاي عامه پسند براي لاغري تبديل شده است و در عين حال يك ورزش نيز محسوب مي شود. براي بسياري از افراد كاملا لذت بخش است خدمات ماساژ با تمام فوايدي كه به همراه دارد را دريافت كنند و در عين حال به كاهش وزن و لاغري دست يابند.

اما آيا اين روش راهكار مناسبي براي لاغري است؟ چگونه بايد آنرا انجام داد تا نتيجه مطلوبي را براي كاهش وزن به همراه داشته باشد؟

مجله ورزش و زيبايي ماوراي سلامت را براي به دست آوردن جامع ترين دانش در اين حوزه به ياد داشته باشيد.

مقدمه اي بر ماساژ لاغري

ماساژ لاغري يكي از راه هاي ارائه شده توسط متخصصان در زمينه لاغري موضعي است كه امروزه بسيار پرطرفدار شده است. اين نوع از لاغري موضعي به دليل غير تهاجمي و بي خطر بودن، در بين كساني كه به دنبال لاغري به خصوص لاغري موضعي هستند، موضع فعالي دارد.

مطالب مرتبط با ماساژ لاغري

ماساژ لاغري علاوه بر لاغري موضعي به بهبود وضعيت سلوليت ها نيز مي پردازد. مسئله ديگري كه درباره اين نوع به خصوص از لاغري موضعي مطرح مي شود اين است كه ماساژ لاغري چه كاري انجام ميدهد يا چه معجزه اي دارد كه انواع رژيم ها و ورزش كردن از آن برخوردار نيستند.

براي پاسخ به اين مسئله بايد عرض كنم كه لاغري با استفاده از ماساژ يك معجزه نيست و در برخي از وب سايت ها درباره اثرات آن مبالغه ميشود. از طرفي ماساژ لاغري در كنار ورزش براي لاغري، تاثير بيشتري خواهد داشت.

بايد عرض كنم كه افراد مختلف، ويژگي هاي بدني مختلفي دارند و بازخورد هر كسي در برابر روش هاي مختلف لاغري متفاوت خواهد بود.

ماساژ لاغري چه تفاوتي با ماساژ هاي ديگر دارد؟

در اين جا بايد عرض كنم كه ماساژ لاغري و تكنيك هاي آن با ديگر انواع ماساژ فرق چنداني ندارد. اما در ماساژ لاغري تمركز فرد ماساژ دهنده بر روي نقاط مورد نظر براي لاغري است تا با افزايش خون رساني به اين بخش ها به كم كردن چربي تجمع يافته در اين ناحيه كمك كند.

تكنيك هاي ماساژ لاغري

هر نوع از ماساژ، در واقع شاخه اختصاصي شده مجموعه اي از تكنيك هاي ماساژ مادر يا اوليه (حركت هاي سراندن، مالش دادن، ورز دادن و ضربه زدن) است. در ماساژ لاغري هم از اين تكنيك هاي اوليه استفاده مي شود ولي تمركز آنها بر روي نقاط مورد نظر است.

 

1. حركت سراندن يا افلوراژ

اين حركت به عنوان مقدمه ماساژ لاغري شناخته ميشود. در اين حركت كف دست ها در يك جهت سُرانده ميشود و در هنگام بازگشت به نقطه آغاز كمي فشار سطحي وارد ميشود. در حركت سراندن گردش خون موضعي بالا مي رود و نقاط مورد نظر براي تكنيك هاي بعدي آماده مي شوند.

 

2. حركت مالش دادن

در اين حركت كف دست در طول ماهيچه مورد نظر به صورت طولي حركت ميكند و در واقع اصطكاك، باعث گرم شدن ناحيه و بالا رفتن جريان خون موضع ميشود.

 

3. حركت ورز دادن

اين حركت معمولا بر روي نشيمنگاه، بالاي پاها و مناطق با حجم عضلات بالا انجام مي شود. اين تكنيك شامل فشرده كردن سپس رها كردن عضلات ميشود و در نهايت باعث بالا رفتن جريان خون موضعي، گرم شدن بافت ها و بالاخره افزايش خاصيت ارتجاعي عضلات مي شود.

 

4. حركت ضربه زدن

اين حركت شامل ساطوري زدن و نيشگون گرفته است. در هر دو اين حركات ضربه باعث واكنش ماهيچه ميشود. اين نوع از حركت در ماساژ لاغري كاربرد چنداني ندارد و معمولا براي انواع ديگر ماساژ استفاده ميشود.

مراحل ماساژ لاغري براي قسمت هاي مختلف

مانند هر ماساژ ديگري، ماساژ لاغري هم مستلزم تمهيدات اوليه اي است كه مي توان از اين تمهيدات به آماده سازي اتاق ماساژ، تهيه تشك و ملحفه هاي تميز و سفيد رنگ، استفاده از عطر و عود براي خوشبو كردن فضا، موسيقي آرامش بخش و روغن هاي گياهي اشاره كرد. پس از آماده سازي فضا،  بر روي ماساژ ناحيه مورد درخواست تمركز ميشود.

آموزش ماساژ لاغري پهلو و شكم

در اين ماساژ پس از دراز كشيدن فرد به صورت طاق باز(به پشت) كار آغاز ميشود. ابتدا دست هاي خود را چرب كنيد و با استفاده از كف دست و سر انگشتان (حركت سُراندن) از پهلو ها به سمت ناف حركت ميكنيم. اين حركت را براي 4 تا 5 دقيقه در جهات مختلف انجام دهيد.

  • سخت ترين قسمتي از بدن كه لاغري آن به تلاش فراواني نياز دارد، شكم و پهلوها هستند. اما براي اين موضوع راهكارهاي متعدد و موثري وجود دارد كه مي توان از آنها بهره گرفت. براي اين منظور پيشنهاد مي كنيم به مقاله لاغري شكم و پهلو بدون ورزش فقط با 3 راهبرد موثر مراجعه كنيد تا راهكارهاي موثري را در اختيارتان قرار دهد.

ماساژ لاغري براي ران ها

اين ماساژ به اين صورت است كه فرد بايد به پهلو دراز بكشد و با دست چرب شده با روغن، از بالاي ران (پايين تر از مفصل لگن) به طرف پايين (تا زانو) با فشار متناسب كشيده شود. سپس اين حركت را براي پاي ديگر بايد تكرار كرد. زمان ماساژ براي هر پا بين 3 تا 5 دقيقه است. اين حركت به ويژه براي از بين بردن سلوليت هاي ناحيه ران بسيار مفيد است.

ماساژ لاغري براي بازو ها

در بانوان يكي از محل هاي تجمع چربي بازو ها هستند. براي از بين بردن و كم كردن چربي هاي اين ناحيه از ماساژ دوراني همراه با روغن ماساژ ميتوان بهره برد. اين ماساژ به نوبت به مدت 3 تا 5 دقيقه براي هر كدام از دست ها انجام ميشود.

موارد استفاده از ماساژ لاغري

به طور كلي ماساژ لاغري براي كساني كه دچار بيماري هاي مانند آرتروز كه درگير كننده مفاصل است ورزش كردن براي آنان دشوار است، توصيه ميشود. اين روش كاهش سايز براي كم كردن چربي شكم براي بعد از زايمان كه ورزش كردن امكان پذير نيست كاربرد بسيار مفيدي دارد.

به طور كلي به افرادي كه سالم هستند و توانايي استفاده از ديگر راه هاي لاغري را دارند پيشنهاد ميشود از ماساژ لاغري در كنار ساير روش هاي لاغري مانند استفاده از دستگاه هاي لاغري، ورزش، استفاده از رژيم هاي لاغري و قرص هاي لاغري بهره ببرند.

ماساژ لاغري در واقع كار دستگاه هاي لاغري را انجام ميدهد ولي سرعت عملكرد ماساژ لاغري بسيار پايين تر از دستگاه لاغري است.

چند جلسه ماساژ لاغري مناسب است؟

به طور كلي افراد با هم متفاوت هستند و طبيعت متفاوتي دارند حتي اگر قد و وزن يكساني داشته باشند. آب و هواي محل تولد، شرايط زندگي و عادات غذايي كه هر فرد دارد به مرور زمان طبيعت يك آن را تعيين ميكند.

به طور كلي براي 2 تا 3 جلسه در هفته استفاده از ماساژ لاغري پيشنهاد مي شود و در طي بازخورد بدن فرد نسبت به ماساژ، تعداد جلسات كم ميشود يا افزايش داده ميشود.

بهتر است تعداد جلسات از 2 تا 3 جلسه در هفته بيشتر نشود؛ چون ممكن است باعث خستگي بدن شود و يا منجر به عادت كردن بدن به شرايط جديد شود و ماساژ لاغري اثر خود را از دست بدهد.

نكاتي كه بايد براي ماساژ لاغري در نظر داشت

 

با توجه به اينكه اكثر افراد براي ماساژ لاغري قسمت هاي مختلف بدن و به ويژه لاغري شكم اقدام مي كنند لازم است تا نكاتي را در رابطه با انجام ماساژ در نظر داشت. به موارد زير براي قبل و بعد از ماساژ لاغري توجه كنيد:

  • در صورت احساس درد در قسمتي از بدن حتما بايد آنرا به ماساژور اطلاع دهيد.
  • دردهاي شكمي براي انجام ماساژ لاغري شكم بايد جدي گرفته شوند.
  • وجود هر گونه لخته خون در پاها، بيماري هاي قلبي و همينطور كليوي بايد به ماساژ دهنده اطلاع داده شود.
  • مواردي از قبيل فشار خون، پوكي استخوان و التهابات بدني نيز بهتر است براي پيشگيري از مشكلات جدي در نظر گرفته شوند.
  • انجام ماساژ روي نواحي سرطاني و داراي تومور ممنوع است و به ويژه اگر سرطان به شكل سرطان غدد لنفاوي باشد و احتمال انتقال آن به ساير نقاط وجود داشته باشد.
  • انجام ماساژ براي قسمت هايي از بدن كه با عفونت همراه هستند ممنوع است و ممكن است باعث سرايت عفونت به ساير قسمت ها شود.
  • بهتر است به هيچ وجه بعد از صرف غذا ماساژ انجام نشود.

 

سخن پاياني

به طور كلي ماساژ لاغري به تنهايي براي گرفتن نتيجه بهتر توصيه نميشود. در كنار ماساژ بهتر است تمرينات سبك ورزشي هم انجام شود. ماساژ به تنهايي براي افرادي كه به دليل ناتواني جسمي و بيماري قادر به ورزش كردن نيستند، پيشنهاد ميشود. قطعا عالي ترين روش، ورزش براي لاغري شكم مي باشد و اين حركات هوازي براي لاغري در اندازه توان فرد بايد انجام گيرند.

بهتر است براي ماساژ دادن از روغن هاي گياهي مرغوب استفاده شود. بهترين روغن براي ماساژ لاغري، روغن هاي با طبيعت گرم مانند روغن كنجد، زيتون، بادام تلخ و شيرين توصيه ميشود. اگر هدف از ماساژ لاغري و تسكين دردهايي مانند دردهاي آرتروزي است بهتر است از روغن هاي تركيبي كه خاصيت تسكين دهندگي دارند استفاده شود. از اين دست روغن هاي ميتوان به روغن سياهدانه با پايه روغن زيتون اشاره كرد كه براي تسكين درد هاي آرتروزي بسيار مفيد است.

 

 

 

https://list.ly/tobimetz3/lists

https://letterboxd.com/TobiMetz3/

https://www.bitsdujour.com/profiles/ISIp1c

https://devpost.com/tobimetz3

https://www.mapleprimes.com/users/TobiMetz3

https://logopond.com/TobiMetz3/profile/571947/?filter=&page=

https://www.misterpoll.com/users/4921815

https://www.wattpad.com/user/TobiMetz3

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۹:۴۳ توسط:sam موضوع:

طراحي سايت بيمه

طراحي سايت

طراحي سايت، فرآيندي است كه براي ايجاد يك وب‌سايت به‌كار مي‌رود. اين فرآيند شامل طراحي و توسعه صفحات وب، انتخاب قالب، برنامه‌نويسي و ارائه محتوا است. هدف طراحي سايت، ايجاد يك وب‌سايت قابل استفاده، جذاب و كاربرپسند است.

در ابتدا براي طراحي سايت، بايد هدف و نوع سايت مشخص شود. به عنوان مثال، يك سايت شركتي، يك سايت فروشگاهي، يك وبلاگ يا يك سايت شخصي. براي هر نوع سايت، نيازهاي مختلفي وجود دارد و بايد بر اساس آن‌ها طراحي شود.

طراحي قالب سايت، يكي از مهمترين بخش‌هاي طراحي سايت است. قالب بايد جذاب، قابل استفاده و كاربرپسند باشد. براي اين منظور، انتخاب قالب مناسب بسيار مهم است. برخي از قالب‌ها رايگان هستند و برخي ديگر به صورت پولي عرضه مي‌شوند.

برنامه‌نويسي سايت، بخش ديگري از طراحي سايت است كه براي توسعه و ايجاد صفحات وب استفاده مي‌شود. اين بخش شامل زبان‌هاي برنامه‌نويسي مختلفي مانند HTML، CSS، JavaScript و PHP است. براي توليد كد بهينه و قابل استفاده، از استانداردهاي برنامه‌نويسي و تكنيك‌هاي بهينه‌سازي استفاده مي‌شود.

ارائه محتوا، بخش ديگري از طراحي سايت است كه بايد به دقت انجام شود. محتواي سايت بايد جذاب و قابل استفاده باشد. همچنين، بايد بهينه‌سازي شده و به روزرساني منظم داشته باشد.

در نهايت، پس از ايجاد سايت، بايد به بهينه سازي سايت پرداخته شود. بهينه‌سازي سايت شامل افزايش سرعت بارگيري صفحات وب، بهبود موتورهاي جستجو و بهينه‌سازي تجربه كاربري است. اين موارد بسيار مهم هستند و مي‌توانند تأثير زيادي بر روي موفقيت سايت داشته باشند.

به طور كلي، طراحي سايت يك فرآيند پيچيده و چندگانه است كه براي رسيدن به نتيجه‌اي بهتر، نيازمند برنامه‌ريزي، تجربه و دانش فني مي‌باشد. براي طراحي سايتي كه موفقيت بيشتري داشته باشد، بايد به همه جنبه‌هاي آن توجه شود و نيازمند ارتباط صحيح و مستمر با كاربران سايت و همچنين توسعه‌دهندگان و طراحان وب باشد. در نتيجه، يك سايت كامل و موفق، نيازمند طراحي، بهينه‌سازي و به‌روزرساني منظم مي‌باشد.

طراحي سايت در اصفهان

طراحي سايت يكي از مهمترين عوامل موفقيت در فضاي آنلاين است. اگر شما در اصفهان هستيد و مي‌خواهيد يك سايت حرفه‌اي و جذاب داشته باشيد، بايد با مواردي مانند طرح‌بندي مناسب، قابليت پاسخگويي به اندازه كافي، سرعت بارگيري صفحات، بهينه‌سازي موتورهاي جستجو و بالا بودن تجربه كاربري آشنا شويد.

در طراحي سايت در اصفهان، بايد با شناسايي مخاطبان و خدمات/محصولاتي كه شركت شما ارائه مي‌دهد، شروع كرد. براي اين كار، بايد با مشتريان و مديريت شركت صحبت كرد و دركي كامل از نيازهاي آنها داشت.

سپس، با استفاده از تكنولوژي‌هاي مدرن و استانداردهاي طراحي وب، بايد طراحي سايت را آغاز كرد. در اين مرحله، بايد طرح‌بندي و رنگ‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد و قابليت پاسخگويي را براي انواع دستگاه‌هاي مختلف فراهم كرد.

در نهايت، با بهينه‌سازي سايت براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، مي‌توانيد سايت خود را به يك سايت موفق و بازديدكننده‌دار تبديل كنيد. براي طراحي سايت در اصفهان، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد.

طراحي سايت بيمه

طراحي سايت بيمه يكي از مهمترين عوامل در ايجاد حضور آنلاين صنعت بيمه است. سايت بيمه بايد اطلاعات كامل و دقيقي در مورد خدمات و پوشش‌هاي بيمه‌اي ارائه دهد و بايد براي مشتريان قابل دسترسي و كاربر پسند باشد.

در طراحي سايت بيمه، بايد با توجه به نيازهاي مشتريان، طرح‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد. همچنين، سايت بايد به دور از پيچيدگي‌ها باشد و در اولويت، ارائه اطلاعات دقيق و قابل فهم براي مشتريان باشد.

با توجه به رقابت بين شركت‌هاي بيمه، بهينه‌سازي سايت بيمه براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، بسيار مهم است. بايد قابليت جستجوي سريع و دقيق را براي مشتريان فراهم كرد و اطلاعاتي مانند شرايط بيمه، قيمت‌ها و پوشش‌ها را به شكل واضح و آسان در دسترس مشتريان قرار داد.

همچنين، سايت بيمه بايد داراي امنيت بالايي باشد تا اطلاعات شخصي مشتريان در معرض خطر قرار نگيرد. در نتيجه، براي طراحي سايت بيمه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد تا بتوانيد سايتي كامل و موفق را براي خدمات بيمه‌اي خود ايجاد كنيد.

طراحي سايت آرايشگاه

طراحي سايت آرايشگاه يكي از راه‌هاي ارتباط با مشتريان و جذب مشتريان جديد است. سايت آرايشگاه بايد به شكلي زيبا و جذاب طراحي شود كه مشتريان جذب شوند و به آساني از خدمات آرايشگر استفاده كنند.

در طراحي سايت آرايشگاه، بايد به نيازهاي مشتريان توجه شود و خدمات آرايشگاه به شكل واضحي به نمايش گذاشته شوند. همچنين، بايد قابليت رزرو آنلاين و دسترسي به جزئيات خدمات و قيمت‌ها براي مشتريان فراهم شود.

سايت آرايشگاه بايد داراي طرحي حرفه‌اي باشد و در عين حال به رنگ‌هايي مناسب و جذاب روي بيايد. همچنين، سايت بايد داراي طراحي ريسپانسيو باشد تا در هر دستگاهي، از جمله تلفن همراه، به خوبي قابل دسترسي باشد.

سايت آرايشگاه بايد داراي بخش نظرات مشتريان باشد تا مشتريان بتوانند تجربيات خود را با ديگران به اشتراك بگذارند و اعتماد به خدمات آرايشگر را افزايش دهند.

در نهايت، بايد به امنيت سايت نيز توجه شود تا اطلاعات شخصي مشتريان محافظت شود. بنابراين، براي طراحي سايت آرايشگاه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي همكاري كنيد تا بهترين نتيجه را براي خدمات آرايشگري خود به دست آوريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۵۳:۰۹ توسط:sam موضوع:

مضرات سايتهاي سايت هاي شرط بندي

سايت شرط بندي يك وب سايت است كه به كاربران امكان مي دهد در برابر يكديگر، در برابر ساير بازيكنان يا در برابر خود سايت، پول قرار بدهند و در صورت برد، پول از مبلغ سرمايه گذاري شده به صورت پاداش به آنان بازگردانده مي شود. بيشتر سايت هاي شرط بندي، انواعي از بازي هاي ورزشي نظير فوتبال، بسكتبال، تنيس، واليبال و ... را براي شرط بندي فراهم مي كنند. بعضي از سايت هاي شرط بندي همچنين بازي هاي قمار را نيز ارائه مي دهند، مثلا شرط بندي روي پوكر، بازي هاي كازينويي و

 

پوكر پرادو يك سايت شرط بندي پوكر جذاب جديدي است كه شما را شگفت زده خواهد كرد. اين سايت شرط بندي گزينه هاي زيادي را در اختيار دوست داران شرط بندي قرار مي دهد. شما در بدو ورود به آخرين آدرس سايت Poker Prado كه در لينك ابتداي مقاله براي شما فراهم شده است تفاوت اين سايت با بقيه سايت ها را مشاهده خواهيد كرد.

n1_royb.jpg

آموزش بازي پوكر به ساده ترين شكل ممكن به صورت آنلاين و آفلاين

بازي poker آموزش بازي پوكر داراي قوانين مختلفي مي باشد كه براي شروع يك بازي بايد به آن ها توجه داشت در اين مقاله هدف اين است كه شما را با قوانين اين بازي آشنا سازيم ولي پيش از هر چيز بد نيست كه در خصوص شما كلي بازي كمي بدانيد و اطلاعاتي اوليه در خصوص تفاوت سبك هاي بازي پوكر داشته باشيد پس حتما با ما همراه باشيد زيرا مطالعه اين متن تنها 10 دقيق زمان شما را مي گيرد ولي بازده بيش از چندين ساعت براي شما خواهد داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۲:۳۷ توسط:sam موضوع:

The playing time! Story for kids

The playing time! Story for kids

 

 

Billy was bored! He couldn’t wait till 5 O’ clock! 5 O’ clock is his video game time! He is only allowed to play with his video games 5 to 6 in the evening. Just one hour. And he has to do his homework before this time, otherwise, his parents wouldn’t let him to play!

That day, he was excited to play with his new brand game! His dad was in his room and his mom hadn’t come back from work yet! His dad worked from home! He always sat behind his desk and drew many many maps! Billy looked at the clock! OMG! It was one hour left to the video game time! He looked at his dad who was still working! He had an idea!

He could do something to make time run faster!

So he opened the clock and pushed the clock’s hand! Yes! That’s it! Now it’s almost 5 O’ clock! Billy wanted to say:

Daddy! come! it’s 5 O’ clock!

But he remembered that daddy has a clock on his desk! He looked at daddy’s room! OH! lucky for Billy, his dad went to the bathroom! Billy ran into dad’s room and changed that clock to! then he remembered that his parents have a clock in their bedroom too! He went and changed that one too very quick!

Suddenly he remembered that his dad has a watch too! he ran into dad’s room again and changed that one too! He had to change the kitchen’s clock too! He stood on a chair and changed the kitchen’s clock but just when he wanted to come down, daddy came out from the bathroom!

Billy got scared and jumped down! Living room’s clock was showing 5 O’ clock! But dad brought out his cell phone from his pocket and looked at it with wonder!

What’s wrong with the this clock? He asked.

Then he walked calmly toward the clock and pushed it’s hands backward. Billy was embarrassed! He didn’t want daddy to find out about what he did. So he ran to fix other clocks before dad finds out about them!

He fixed his dad’s clock first and then he ran to his patents’ bedroom!

Res: The playing time! Story for kids

Moonzia

 

https://www.merchantcircle.com/blogs/faheem-new-york-ny/2023/3/Dinocity-SuperDino-saves-DimDim-Story-for-kids/2413603

https://penzu.com/p/a003948e

https://writeupcafe.com/fishs-soccer-story-for-kids/

https://all4webs.com/faheemkhatri4/fgdhfhduf12.htm?46383=31425

https://squareblogs.net/jiyvez49ah

https://webyourself.eu/blogs/86084/turtles-trip-Story

http://faheemkhatri4.bloggersdelight.dk/2023/03/06/turtles-trip-story/

https://biiut.com/read-blog/53048

https://theomnibuzz.com/the-little-rock-story-for-kids/

https://www.click4r.com/posts/g/8372739/the-little-rock-story-for-kids

https://blogfreely.net/faheemkhatri4/the-little-rock-story-for-kids

http://budtrader.com/arcade/members/vigetir4/activity/1435767/

https://zb3.org/ih0ow4g62s


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۳:۳۶ توسط:sam موضوع:

توليد و صادرات وان و جكوزي

توليد و صادرات وان و جكوزي

وان و جكوزي يكي از محصولاتي هستند كه به دليل داشتن ويژگي هاي منحصر به فرد خود، مورد توجه مشتريان در سراسر جهان هستند. اين محصولات علاوه بر استفاده در فضاهاي خارجي، در داخل آپارتمان ها و واحدهاي مسكوني نيز به كار مي‌روند و در بازار جهاني تقاضا براي آنها رو به افزايش است.

راهكارهاي كارآمد شركتهاي ايراني براي صادرات وان و جكوزي

با توجه به ويژگي هاي وان و جكوزي، قيمت ها با توجه به تنوع  و كيفيت، اين محصولات در بازار جهاني قابل رقابتي هستند. براي صادرات وان و جكوزي به كشورهاي ديگر، نياز به عقد قرارداد مشاركت با شركت هاي بزرگ خارجي و همچنين حضور در نمايشگاه هاي بين المللي مرتبط با اين صنعت داريم.

از ديگر راه هايي كه مي‌توان براي توسعه صادرات وان و جكوزي به كشورهاي ديگر طي كرد، توليد و صادرات انواع جكوزي فضاي باز اشاره كرد. با توجه به اينكه برخي از كشورهايي كه ايران مي‌تواند به آنها صادرات كند، مناطق با آب و هواي گرم هستند، وان و جكوزي فضاي باز مي‌تواند به عنوان يكي از راه حل هايي براي اين امر باشد. البته بازار رقابتي فشرده‌اي در اين بخش نيز وجود دارد، ليكن نزديكي جغرافيايي و بهاي پايين قيمت تمام شده يكي از مهمترين مزاياي رقابتي شركتهاي ايراني در صادران وان و جكوزي به شمار مي‌رود. به علاوه، با توجه به افزايش محدوديت هاي آب، استفاده از جكوزي فضاي باز در كشورهايي كه با مشكل كمبود آب مواجه هستند، مي‌تواند به عنوان يكي از راه حل هايي براي كاهش مصرف آب در نظر گرفته شود.

 

افزايش نرخ برابري ارز نسبت به ريال – يك فرصت

صادرات وان و جكوزي از ايران به كشورهاي ديگر مي‌تواند به عنوان يك فرصت براي توسعه صادرات در اين حوزه در نظر گرفته شود. افزايش قيمت ارز در ايران مي‌تواند به عنوان يكي از عوامل مهمي براي توسعه صادرات وان و جكوزي به كشورهاي ديگر محسوب شود. با اين حال، براي موفقيت در بازار جهاني، نياز به استفاده از استراتژي هاي صحيح در توسعه صادرات و نيز بهره گيري از تكنولوژي هاي جديد و تحقيق و توسعه در اين حوزه وجود دارد.

توسعه صادرات وان و جكوزي از ايران به كشورهاي ديگر مي‌تواند به عنوان يكي از راه هاي افزايش صادرات غيرنفتي و توسعه اقتصاد كشور مورد توجه قرار گيرد. با توجه به اينكه ايران داراي منابع طبيعي غني و متنوع توليد مواد اوليه است، صادرات محصولاتي مانند وان و جكوزي مي‌تواند به عنوان يك فرصت براي توسعه اقتصادي كشور به شمار آيد.

علاوه بر اين، با توجه به وضعيت اقتصادي كشور و افزايش قيمت ارز، صادرات مي‌تواند به عنوان يكي از راه هاي كسب درآمد براي شركت هاي توليد كننده وان و جكوزي در ايران مطرح گردد. بازار جهاني از اين محصولات استقبال مي‌كند و با توجه به كيفيت بالا و قيمت مناسب آنها، مي‌تواند به عنوان يك فرصت براي توسعه صادرات در اين حوزه در نظر گرفته شود.

https://v.gd/60xrZu

https://is.gd/2fmQGu

https://shrtco.de/Dmo4Hl

 

بازار صادرات وان و جكوزي آپارتماني

با توجه به اينكه وان و جكوزي آپارتماني نيز در بازار جهاني مورد استقبال قرار دارند، شركت هاي توليد كننده مي‌توانند به دنبال توسعه صادرات اين محصولات به كشورهاي ديگر باشند. بسياري از كشورهاي همسايه ايران كه بازار هدف محصولات ايراني هستند، سرمايه‌گذاري زيادي در زمينه مسافرت و گردشگري انجام داده‌اند كه صادرات وان و جكوزي آپارتماني مي‌تواند به عنوان يك فرصت براي توسعه صادرات و همچنين توسعه صنعت گردشگري اين كشورهامد نظر قرار گيرد.

منبع :  https://www.ladorco.com/%d8%b5%d8%a7%d8%af%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%ac%da%a9%d9%88%d8%b2%db%8c/

https://coub.com/mariafiona3

https://giphy.com/channel/MariaFiona3

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/41934015-dc9d-4925-bbf8-6550676a39b0/Maria-F

https://www.fanfiction.net/u/15717547/

https://seekingalpha.com/user/58019394/profile

https://www.spreaker.com/user/16955599

https://justpaste.it/4sw8d

https://www.atlasobscura.com/users/mariafiona3

https://trello.com/u/mariafiona3

https://www.diigo.com/user/mariafiona3

https://www.blogtalkradio.com/mariafiona3

https://gitlab.com/MariaFiona3

https://www.viki.com/users/mariafiona3_860/about

https://visual.ly/users/mariafiona3/portfolio

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۵:۴۲ توسط:sam موضوع:

دانلود آهنگ هاي خاص انگليسي

-

دانلود آهنگ هاي خاص انگليسي

جنيفر لين لوپز، معروف به جِي لو، خواننده، بازيگر و رقصنده اهل آمريكا است. در سال 1991، او به عنوان رقصنده در يك سريال تلويزيوني كمدي ظاهر شد و سپس به تمركز بر روي حرفه ي خوانندگي و موسيقي خود روي آورد و بسيار در اين عرصه موفق شد. شما مي توانيد با مراجعه به سايت Top Songs  به تمامي آهنگ هاي اين خواننده دسترسي داشته باشيد.

آهنگ Pa ti از Jennifer Lopez و Maluma

متن آهنگ Pa ti از Jennifer Lopez و Maluma

Tengo una vista al mar desde el balcón Desayuno en la cama, ¿por qué no? Oh-oh Tengo un closet full de Christian Dior Obras de Picasso y hasta de Van Gogh, oh-oh

Tantos auto's y diamantes Avión con mi nombre adelante Todo lo que tengo solo tiene precio si Lo comparto junto a ti, yeah-yeah

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Pase lo que pase, estoy pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Pase lo que pase, estoy pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti

La cuenta del banco Quiero consentirte, te doy lo que quieras Mi voz cuando canto También lo que tengo bajo 'e la' caderas O vamos de luna de miel pa' Puerto Rico Después en yate llegamo' a Santo Domingo

Ya tú sabes lo bien que sabe De mi boca tú tiene' la llave Estoy lista ya, solo tú me interesa' 'Tamos pa' pasar la vida completa

Tantos autos y diamantes Avión con mi nombre adelante Todo lo que tengo solo tiene precio si Lo comparto junto a ti, yeah-yeah

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Pase lo que pase, estoy pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Pase lo que pase, estoy pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti (Papi Juancho, mamacita)

Si tú me da' de to' lo tuyo, baby Mataría por ti, me arriesgaría por ti, mi amor Aunque en mi cuenta 'e banco no hayan ni mil Todo será fácil si te pone' pa' mí, mamá

Mucho me demoré pa' conocer a tu viejo Cuando me tاين نام مجاز نمي باشدban como to' un pendejo Y míranos, aquí estamo' Nadie nos creía y ya vamos pa' viejo'

Estás en mi mente, bebecita, todo el día Tu cuerpo es como poesía, uh Sin problemas, te lo admito, si no estás me debilito Cada vez que tú te va' me queda faltando un poquito Baby, yo te necesito, me tiene' loco loquito No he fumado nada y ya me tiene' volando bajito

Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Pase lo que pase, estoy pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Pase lo que pase, estoy pa' ti, pa' ti Todo lo que tengo es pa' ti, pa' ti Solo pa' ti, pa' ti, pa' ti

Ja, ja, ja Alright, alright J Lo, J-L Papi Juancho, mamacita

دانلود آهنگ Pa ti از Jennifer Lopez و Maluma

 

آهنگ Marry Me از Jennifer Lopez و Maluma

متن آهنگ Marry Me از Jennifer Lopez و Maluma

Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" For the rest, the rest...

I've never seen forever (oh yeah) I've never seen forever in the wild But now I'm looking now, I'm looking in its eyes Baby, you're my shelter Shelter from a broken paradise I couldn't dream it any better if I tried

True love gotta ring, ring, ring Church bells let 'em ring, ring, ring This queen need a king, king, king For life, for life, for life

True love gotta ring, ring, ring (ring, ring) Church bells let 'em ring, ring, ring (Ring, ring) Angels gonna sing, sing, sing Tonight, tonight, tonight

Baby, marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" For the rest, the rest of your life

Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" For the rest, the rest of your life

Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-marry me Won't you love me baby? Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-marry me

I'ma fly out to Vegas (Vegas) We could tie it up tonight, no patience Take my last name, put it where your name is Have they ever seen a love this famous?

They never, no, they never (na-na-na) It's forever-ever-ever-ever-ever-ever Ain't nobody do it better-better-better And it's only getting better

True love gotta ring, ring, ring (ooh, we gotta) Church bells let 'em ring, ring, ring (ooh, we gotta) You're the queen, I'll be the king, king, king For life, for life, for life (for life)

True love gotta ring, ring, ring (ring, ring) Church bells let 'em ring, ring, ring (ring, ring) Angels gonna sing, sing, sing Tonight, tonight, tonight

Baby, marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" For the rest, the rest of your life (marry me, baby)

Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" Marry me, marry me, say, "Yes" For the rest, the rest of your life

Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-marry me (I'm begging) Won't you love me baby? Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-marry me I want you in my life so bad Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-marry me (oh) Won't you love me baby?

Marry me, marry me, say, "Yes" For the rest, the rest of your life

دانلود آهنگ Marry Me از Jennifer Lopez و Maluma

 

ادل در سنين جواني پس از اينكه دموي آهنگش مورد توجه شركت ضبط مستقل بريتانيايي XL Recordings قرار گرفت، به موفقيت دست يافت و اولين آلبوم خود را با نام «19» در سال 2008 منتشر كرد. نام اين آلبوم البته از سن اين خواننده در هنگام ضبط آن الهام گرفته شده است. شما مي توانيد تمامي آهنگ هاي اين خواننده را در صفحه اختصاصي ادل در سايت Top Songs با بالاترين كيفيت دانلود كرده و از آنها لذت ببريد.

آهنگ Someone Like You از Adele

متن آهنگ Someone Like You از Adele

I heard that you're settled down That you found a girl and you're married now I heard that your dreams came true Guess she gave you things, I didn't give to you Old friend, why are you so shy? Ain't like you to hold back or hide from the light

I hate to turn up out of the blue, uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it I had hoped you'd see my face And that you'd be reminded that for me, it isn't over

Never mind, I'll find someone like you I wish nothing but the best for you, too "Don't forget me, " I beg I remember you said "Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead" "Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead"

You know how the time flies Only yesterday was the time of our lives We were born and raised in a summer haze Bound by the surprise of our glory days

I hate to turn up out of the blue, uninvited But I couldn't stay away, I couldn't fight it I had hoped you'd see my face And that you'd be reminded that for me, it isn't over

Never mind, I'll find someone like you I wish nothing but the best for you, too "Don't forget me, " I begged I remember you said "Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead"

Nothing compares, no worries or cares Regrets and mistakes, they're memories made Who would have known how bittersweet this would taste?

Never mind, I'll find someone like you I wish nothing but the best for you "Don't forget me, " I beg I remember you said "Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead"

Never mind, I'll find someone like you I wish nothing but the best for you, too "Don't forget me, " I begged I remember you said "Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead" "Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead"

دانلود آهنگ Someone Like You از Adele

 

آهنگ Love In The Dark از Adele

متن آهنگ Love In The Dark از Adele

Take your eyes off of me so I can leave I'm far too ashamed to do it with you watching me This is never ending, we have been here before But I can't stay this time 'cause I don't love you anymore

Please stay where you are Don't come any closer Don't try to change my mind I'm being cruel to be kind

I can't love you in the dark It feels like we're oceans apart There is so much space between us Baby, we're already defeated Ah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah Everything changed me

You have given me something that I can't live without You mustn't underestimate that when you are in doubt But I don't want to carry on like everything is fine The longer we ignore it all the more that we will fight

Please don't fall apart I can't face your breaking heart I'm trying to be brave Stop asking me to stay

I can't love you in the dark It feels like we're oceans apart There is so much space between us Baby, we're already defeated Ah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah Everything changed me

We're not the only ones I don't regret a thing Every word I've said You know I'll always mean It is the world to me That you are in my life But I want to live And not just survive

That's why I can't love you in the dark It feels like we're oceans apart There is so much space between us Baby, we're already defeated 'Cause, ah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah Everything changed me

And I-I-I-I-I don't think you can save me

دانلود آهنگ Love In The Dark از Adele

 

آهنگ million years ago از Adele

متن آهنگ million years ago از Adele

I only wanted to have fun Learning to fly, learning to run I let my heart decide the way When I was young Deep down, I must have always known That this would be inevitable To earn my stripes, I'd have to pay And bare my soul

I know I'm not the only one Who regrets the things they've done Sometimes I just feel it's only me Who can't stand the reflection that they see I wish I could live a little more Look up to the sky, not just the floor I feel like my life is flashing by And all I can do is watch and cry I miss the air, I miss my friends I miss my mother, I miss it when Life was a party to be thrown But that was a million years ago

When I walk around all of the streets Where I grew up and found my feet They can't look me in the eye It's like they're scared of me I try to think of things to say Like a joke or a memory But they don't recognize me now In the light of day

I know I'm not the only one Who regrets the things they've done Sometimes I just feel it's only me Who never became who they thought they'd be I wish I could live a little more Look up to the sky, not just the floor I feel like my life is flashing by And all I can do is watch and cry I miss the air, I miss my friends I miss my mother, I miss it when Life was a party to be thrown But that was a million years ago A million years ago

دانلود آهنگ million years ago از Adele


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۱:۴۹ توسط:sam موضوع: